Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettpungdjur-råttdjur
Läst 5405 ggr
antooon
0

Sugar glider

Hej. Jag är jätte intresserad av att skaffa ett par sugar glider. Letar överallt men hittar bara gamla anonnses och liknande. Någon som vet någon som ska sälja eller väntar en kull?

Mvh Mia & Anton.

anexus
0

Jag har två till salu i mitten av april då den ena blir leveransklar, den andra kom den 11nov 2010.  Båda är syskon.   pris är 4000kr PoK för båda.  Dessa finns i Finspång stax utanför Norrköping.

Ypsilon1
0

Jag kan ha ett par som blir redo att flytta om en månad.

Priset är inte viktigt (jag vill hellre att ni satsar på att erbjuda dem en lämplig miljö) men jag ställer krav på köparen om lämplig bur, skaffande av lämpligt foder osv.

Om ni bor i närheten av Stockholm / Uppsala är ni välkomna (oansett ni ska eller inte få ett par av mig) att komma på besök och se hur de bor (särskilt ifall erfarenhet av sugar gliders / andra exotiska djur inte finns) och vad betyder det att ha sugar gliders.

graleh
0

Jag är också ev. ute efter en hane, gärna kastrerad, och så ung som möjligt i Malmö/Skåneområdet.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Jolinn
0

GAS1: Har du kvar nån glider ?

italodisco
0

jag har 4 till salu

hhejlollo
0

Jag har två till salu

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

antidote
0

Tråden är från 2011 :)

hhejlollo
0

Ja men nån kanske är intresserad :)

Sajtvärd på degus.ifokus

BusBella
0

#8 Vill inte verka otrevlig, men varför ska du sälja dina? Du har ju inte haft dem så länge och så skulle du skaffa chinchillor också, så jag undrar lite bara.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

hhejlollo
0

#9 inte mina. Och även om de skulle va fallet så är ju de mitt problem:) men ja är inte sån som köper djur och säljer.

Sajtvärd på degus.ifokus

zickan
0

Rekommenderar folk att starta en ny köp eller säljes tråd. Denna är 2 år gammal 🙂

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.