Lesser Tenrec hona sökes
Hej gott folk, Är på jakt efter en Tenrec hona men verkar vara otroligt svårt att hitta någon som har här i Sverige. Någon som har en liten tjej till över?
Om någon har tips om vart man ska leta hade det uppskattats
#0: Hej, har du tenrec sedan tidigare? Har du uppfödning?
Jag har en hona som föddes förra året, men vet inte om jag ska sälja henne efter att ha lagt upp på blocket för 2000kr, så blev jag avskräckt över hur dålig koll folk har på hur man sköter sådana djur och hur de inte ens verkar läsa texten i annonsen där massor av info fanns och hur de beter sig när de skriver meddelanden…så jag vet inte om jag längre vill sälja henne nu är ju mån om att hon har det bra. Vi har fem stycken tenrecs nu och det var därför vi funderade på att sälja en eller två. Men skriv gärna och berätta om hur hon skulle få det hos dig. Mvh Karin
#1: Om inte personen som startade tråden är intresserad så kanske det finns någon annan som är? Skriv isåfall och berätta om vad du kan ge henne för hem. Det är väldigt viktigt för mig att hon får det bra ifall jag väljer att sälja henne. Mvh Karin
#2: Tips är att skriva eget inlägg här med lite information och kanske även ta med krav på eventuellt nya hemmet.
Super svårt sälja djur överlag. Folk ljuger och man får ofta en hel del oseriösa svar. Får ha en del is i magen och orka gå igenom en del intressen innan man hittar ett bra passande hem 😊
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#3: Tack, ja det är nog bättre! Det verkar vara en djungel att försöka hitta vettiga husdjursägare.
Mvh Karin