Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: off-topic
Läst 1701 ggr
[Hildegrim]
1

Djurporträtt säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu erbjuder jag halva priset på massvis med djur (se info längre ner i annonsen).

Från foto ritar jag av ditt husdjur, eller varför inte ge bort det i present/julklapp? Jag ritar med hjälp av ett digitalt ritbord (även kallad"tablet"). Detta innebär att du får målningen som en digital fil av hög kvalité. Denna bild får du sedan själv lämna iväg för att få utskriven på t ex canvastavla. :):)

Jag tar 200 kr för en målning på ett husdjur med en mycket enkel bakgrund (som ej föreställer något). Varje extra djur på bilden kostar sedan 150kr/st. Om du vill ha mer avancerad bakgrund eller andra tillägg så diskuterar vi priset beroende på hur mycket jobb det innebär.

För att se fler av mina bilder kan ni kolla denna länken (det finns fler bilder i menyn till vänster):http://dayviews.com/hildegrim/album/318381/507970197/

REA!
Just nu är det halva priset på alla nya djur som jag saknar i min portfolio (se länk). Här är en lista på dom djur jag redan har, men alla djur som INTE står med här gäller alltså halva priset:
*Hund
*Katt
*Fågel
*Ödla
*Orm
*Fisk
*Sugar glider
*Igelkott

Du kan kontakta mig här eller på alexandra@isdrake.com

LokiAnd
0

Gör du det fortfarande`? superfina bilder också ^^

[Hildegrim]
0

Jodå jag tar fortfarande emot beställningar. :)

LokiAnd
0

Är nog sugen på en av mind ödla och hund, går det ?

[Hildegrim]
0

Det går jätte bra. Om du vill ha dem på samma bild så kan jag rita dem ihop. T ex att ödlan sitter på hunden eller nått. Lättast är nog om du mailar mig så slipper vi spamma här. :)

zickan
0

#4 har du missat Pm på fb? Flört
Skickat över en förfrågan om bild av en numer avliden bullterrier. Den hunden betydde oerhört mycket för min hunds pappas ägare. Vore en riktigt nice julklapp. Hon älskar allt som har formen av en bullterrier. Har andra hundar avritade men inte henne, Agnes.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.