(S) Persiska Jirdar
Är tvungen att krypa till korset och sälja mina underbara grabbar efter mycket om och men. Jag är svårt allergisk mot dem men har envisats och provat allt efter konstens alla regler. Nu håller det inte längre. Jag har utvecklat så många nya allergier att de snart är fler än rätterna jag tål att äta.. Hurm. Tål inga pälsdjur alls längre, med mera.
Det är två supergoa grabbar som är uppfiskade i Skånetrakten för ca 3 år sedan, så de har nåogt år kvar minst förhoppningsvis.
Dom är pigga, glada och nyfikna, handtama och frammåt. Gör allt för en hasselnöt.. Skulle nog gå att lära dem konster om man hade tålamodet. 
Nog för att jag annonserar här på exotforumet, men givetvis är kravet att ni läser på och förstår ordentligt att det är just exoter, inga keldjur.
Herrarna finns i Skövde, och då läget är ganska pressat är hemmet otroligt mycket viktigare än pengar.
Men ååh.. Varför dyker det alltid upp annonser när jag inte har plats eller tid 
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tråkigt Sara, vet hur hårt du kämpat :(
Hälsningar Malin
#2 Ja, känns svintungt rätt ut sagt. Är riktigt fäst vid dem!
Ja de är speciella djur. Kan inte vara lätt att släppa. Allergi är riktig *pain in the ass* . Finns sällan nått att göra åt det :-/
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.