Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettallmänt
Läst 1863 ggr
Eliinn
0

Afrikansk Dvärgsjusovare

Under min Djurvårdsutbildning på gymnasiet föll jag för Sugar glide som vi då hade på skolan. Om sen dess har drömmen alltid vart att nångång skaffa några :) Men just nu bor jag bara i en 2a lägenhet och har inte alls den möjlighet att ge dem de utrymmen de kräver. Fick då upp ögonen för Afrikansk Sjusovare och tror det skulle passa väldigt bra i mitt liv just nu. Jag är självklart påläst och har väl förståelse vad det innebär vad de kräver och så . Är verkligen inte den personen som tröttnar på ett djur om jag väl skaffar dem utan för mig handlar det om livslånga hem när jag går in för de :) Därför skulle jag bara vilja att ni öser med bilder på era sjusovare och väldigt gärna hur era sjusovare bor! Tycker att det är väldigt kul att inreda och miljöberikaoch har massa idéer själv! Sen är det självklart intressant och se om det finns nån som föder upp Sjusovare runt Västerås området då jag förstått att det inte är nå direkt djur som man annonserar ut på samma sätt som de vanligare husdjuren. Jag har inte bråttom utan vill gärna va väl påläst och höra andras erfarenheter.

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

UlrikaD
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zickan på forumet föder upp sjusovare. Hon bor i Västerås. Även jag har sjusovare:)

Jag har dåligt med bilder på hur de bor, men det finns en hel del bilder här på forumet om du söker lite.

zickan
0

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Eliinn
0

#2 är de du som har lagt ut den annonsen ? :)

/Elin

Eliinn
1

Såg din tråd nu

/Elin