Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: ifokus-sajten
Läst 1082 ggr
zickan
0

Ny medarbetare

Fått förstärkning i form av en ny Medarbetare här inne.
Så Fireant och Enbartmalin, håll nu fingrarna i styr och jaga inte bort henne Kyss

Välkommen Busbella!

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

BusBella
0

Tack så mycket! Mig kommer ni inte bli av med så lätt…

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

MoaL
0

Välkommen! :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Ypsilon1
0

Varmt välkommen och kramar :)

BusBella
0

#2 & #3 Tack! Har redan skrivit en artikel men väntar fortfarande på svar angående att låna bilder, så snart kommer den.

Mind your language.

/Emma

BusBella
0

Förresten, hur går ni tillväga när ni ska skriva artiklar och behöver bilder? Jag söker på google och frågar fotograferna men har inte kunnat publicera min artikel så jag inte fått något svar av någon.

Mind your language.

/Emma

MoaL
0

Man brukar kunna låna bilder gratis på vissa internetsidor (exempelvis fotoakuten och liknande), men även från Wikipedia får man långa de flesta bilder (då ska man skriva datum och länk till wiki-sidan där man tog bilden). Men det beror ju helt på vad det är för bilder man behöver, ibland hittar man inga enkla, lättillgängliga gratisbilder, utan måste fråga efter och vänta på tillstånd från exempelvis privatpersoner. Vad är det för slags bilder du behöver? :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

zickan
0

Jag har frågat inne på djurfoto om de har nått jag kan låna inom det jag behöver. Annars letat runt på nätet, hittat bild jag vill låna och mailat fotografen om jag får låna.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.