Omplacering av sugargliders
Hej,
vi planerar att flytta utomlands och vi kan inte ta med våra suggisar. Rummet dom bor i ska dessutom renoveras innan flytten så vi är i behov av omplacering.
De är två honor, systrar, den äldsta är nästan ett och ett halvt år och den yngre är lite äldre än ett år gammal.
Priset är inte viktigt, vi kan ge bort dem gratis med alla tillbehör - huvudsaken är att dem ska få ett bra hem med en seriös ägare, helst erfaren men om köparen inte har erfarenhet är det viktigt att han/hon är informerade och medveten om vad som krävs för omvårdnad och skötsel (utrymme, kost osv).
Skriv ett meddelande vid intresse eller maila till Angelicagardner@hotmail.com
Mvh Angelica

Kanske underlättar lite om du skriver var ni bor.
Har ni någon bur som kan köpas till eller har de haft ett eget rum?
Lite nyfiken bara, bilder?
Kan även vara intressant att höra mer om hur pass tama de är osv, kan vara svårt att omplacera vuxna individer men desto tamare de är desto lättare..
Ja oj då det hade jag glömt, vi bor i stockholm.
Ingen bur medföljer då de haft ett eget rum men annat material som t.ex. woodent wheel, skålar, transportbur osv - om det är av intresse självklart.
Vi har ingen fungerade kamera just nu, så inga bilder.
De har varit väldigt tama under majoriteten av tiden vi haft dem, de har ganska olika personligheter och den yngre är mer tam, hon är nyfiken och gillar att vara nära medan den äldre är busigare och hoppar mer. Sen vi fick barn dock så har vi inte haft lika mycket tid att spendera med dem och då har vi märkt att dem blivit mindre tama men det ska nog gå att umgås med dem den extra tiden för att dem ska bli mer vana igen.
Glömde skriva vad jag menade med mindre tama, de bits inte eller så men när de var mer tama hann man nästan inte ens öppna dörren innan dem hoppat på oss för att leka men nu kommer dem för att hälsa men är inte lika intresserade av oss, framförallt den äldre.
Hej har mailat dej vet inte om du fått det mvh Cliff
Då jag fått några funderingar angående hur det gått med suggisarna och om dem finns kvar ville jag meddela att dem fick ett nytt hem ganska kort efter annonseringen och att allt verkar fungera bra för dem.