Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 2899 ggr
BeanLady
0

(S) Stort Terrarium

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helglas terrarium med bra ventilation. 120x60x60cm Superfint skick!

Det har bott råttor i det därav grejerna där i just nu.

Finns i Umeå, transport inom Umeå kan ordnas.

zickan
0

Pris kanske :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

BeanLady
0

Tack Zickan. :) Har det ute på blocket för 1700:-

Minoth
0

#2 vill inte låta elak men de där är exakt såna terrarium som finns att köpa på hornbach (jag har tre stycken av det märket) 

Det terrariumet kostar 1500kr något NYTT :)

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

BeanLady
0

Hornbach finns inte i Norrland(vad jag vet)så det blir en dyr historia att fara dit. Jag fick terrariet sålt igår för 2000. :) Att ett sånt här stort skulle kosta 1500 nytt verkar ju för bra för att vara sant! :O Normalpris för så stora terrarium/akvarium brukar väl ligga på iaf 3500-4000kr(?). Hornbach låter tyskt och de brukar vara väldigt duktiga på att dumpa priser för att försöka konkurrera ut andra företag i samma bransch. Media Markt och Lidl är två fina exempel. :/ Jag tyckte inte att ventilationen var tillräckligt bra och lät glasdörrarna stå öppna när jag var hemma. Trots de stora ventilationsgallren och toalådor som jag tömde varannan dag så tog det inte mer än kanske 4-5dagar innan man kände ammoniaken där inne. Det funkar ju om man städar ofta men nu har jag en FT och mina tre grabbar lever lyxliv. :)

Minoth
0

#4 ja jag vet det låter för bra för att vara sant ;) Men det är det. Det är ett exakt sånt du har. Men underbart att du fick sålt det! :D

Medarbetare på Burfåglar och Undulater