Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 4956 ggr
anexus
3

Sugar gliders säljes inkl bur!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej måste med sorg sälja mina och min sambos sugar gliders eftersom min sambo har börjat reagera allergiskt mot våra småttingar.   Vi säljer djuren tillsammans med bur "går att montera ner och bygga upp på ca 2-3 timmar om man är någorlunda händigt och får hjälp, leksaker, korkeks-tuber, lianer, plastväxter och extra material medföljer buren. Det är även belysning i buren i form av växtlampor och bluelight "lysrör"om man vill ha detta.

Säljer endast till seriösa personer som är redo att satsa helhjärtat på djuren och som även är påläst.

Priside är 12000kr för alla djuren "flock på 12st" inklusive buren och dess tillbehör och kalcium-tillskott, b:dubia kackerlackor m.m.   Dock så är släpkärra ett måste för att få med sig buren.  Hjälper givetvis till med att demontera buren vid köp-

ammyscrib
0

Vad synd att det skulle behöva bli så! :( 
Hoppas ni hittar ett nytt fint bra hem till småttingarna! Önskar er lycka till! Mvh

Ypsilon1
0

Håller med Ammy, och hoppas med att ni kommer att hitta det bästa hemmet till dem!

anexus
0

#1-2  Jo  det tycker jag med,  lider innerligt av att vi måste göra oss av med våra småttingar.  Säljer inte till vem som helst utan ser till att personen har kunskap om djuren och att buren följer med så dom fortfarande känner sig hemma men ändå inte.    "Allt för djuren"

ammyscrib
0

#2 #3 Alltid tråkigt när man märker av allergier… och främst när man ska behöva göra sig av med sina små bebisar :/ 

Hoppas du hittar ett bra hem till dom, kanske någon som smidigt nog bor nära så du kan hälsa på dom i fortsättningen, dom kommer nog sakna dig en hel del!  Önskar dig än en gång lycka till :)

anexus
0

Sålda!!!

enbartmalin
0

Vad härligt att du hittat hem till dom! :)

Hälsningar Malin

[Ingo.*.Ted]
0

Wow vilken underbar bur! Jag är bara nyfiken, men hur har ni gjort den? Eller har ni köpt den? :P

Yosefin
0

Hej ! Jag är jätteintresserad men är helt ny på denna sida och förstår nästan ingenting … Men mejla mig tusstass98@live.se eller skicka ett sms till min mobil 0760728504

UlrikaD
0

#8 Det står i tråden att de är sålda.