Afrikanska dvärgsjusovare säljes
Jag har 3 (1 hane + 2 honor tror jag) Afrikanska dvärgsjusovare som är ungefär 6 månader som jag kan tänka mig sälja till rätt person. Jag finns nere i Skåne om någon är intresserad. Pris: 1000kr för gruppen.

Hejsan, jag är jätte jätte intresserad! Letar med ljus och lyckta efter de små liven. Har själv lagt ut på flera ställen att jag söker, även i danmark. Bor i mellersta Sverige. Har ett mycket gott och kärleksfullt hem att erbjuda 
Kika gärna in på mina sidor.
Hör jätte gärna av dig.
Med vänlig hälsning Marie

Kan tillägga att jag faktiskt att igår åkte jag och min sambo och köpte ett stoort dataskåp som vi ska bygga om till ett tvådelat terrarium som våra Afrikanska dvärgmöss ska få bo samt våra tilltänkta sjusovare ska få bo (ej tillsammans
). Ska bli riktigt ombonat med moon light som man kan slå på kvällstid så man kan beskåda de underbara små liven. 
*blundar* åhh har alltid varit lite sugen på dv sjusovare, och att de finns i skåne också.. *blundar som sagt* ;)
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
Hej ! Vill verkligen köpa dom . Kan du skicka ett sms till mgi så ringer jag upp ? 0760728504

Hej Yosefin!
Annonsen är inte längre aktuell, men du kan skicka ett meddelande till Silvertrassan, Zickan eller Ulrika D som har och föder upp dessa underbara småttingar :)