Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 1331 ggr
Juliastrom
0

(S) Två söta chinchillafklickor!

Har fattat beslutet att sälja mina två chinchillaflickor då vi helt enkelt inte funkar ihop…. ett ritkigt svårt beslut då jag gillar dem välldigt mycket! Det som ingår en en bur på B= 133cm H= 93cm D= 43cm. Två stora säcker med hö och spån, mat, trähus och två söta flickor!

Flickorna heter Agnes och Inez. Båda är i orginalfärg (vet inte vad den heter, men dem är gråa) Inez är 1 år och Agnes är 3, det är mor och dotter. Ursnälla båda två men är välldigt osäkra i sej själv. Har haft dem sen i december och när dem kom var dem rädd för ALLT, varenda liten rörelse och vartenda ljud och dem flög i luften då jag skulle försöka klappa dem. I nuläget tillåter dem mej att klappa dem och dem äter ur min hand men vill inte gärna bli burna. Dem behöver komma till någon som har tiden och tålamodet att lära känna dem. Jag har inte det, tyvärr och det är fruktansvärt jobbigt att jag har tagit det här beslutet men dem behöver komma till någon bättre människa!

ja.. om det är något mer ni undrar är ni välkomna att fråga! =)

Juste, dem finns i Sandviken.

BusBella
2

Buren är olaglig, den är för låg och så ska den kortaste sidan vara minst 50 cm.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Juliastrom
0

Det fattas sju cm, jag tror att dem klarar sej :P

Ypsilon1
3

#2 Det är viktig att komma ihåg att måtten som anges i lagen (L80 i detta fall) är minimmåtten på lämplig bur.

Juliastrom
0

jaa jag vet att det är lag på det :P