Mitt exotiska djur?
Microgris? Är det typ… jätteminigrisar? 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Det är typ miniminigrisar! :) De får max bli runt 30cm i mankhöjd för att få kallas micro ^^
#2 Men åååh, typ den "riktiga" minigrisen.
*vanliga minigrisar är ju så stora*
Min pojkvän skulle bli överlycklig om vi skaffade en sådan, hahaha. 
#3 Haha jo, det är väl lite så de är tänkta! Som extra små minigrisar som inte väger 60 kg… ;)
Hehe, en grislover? :D
#4 Han älskar grisar, storleken är det enda som hindrar.
"Fråga vart man får tag på dem och vad de kostar" sade han nu, hahaha. Stora framtidsplaner.
#5 Haha! Just uppfödaren vi köpte henne från tror jag inte är särskilt aktiv i dagsläge, så hon vill nog inte ha 40 förfrågningar. Men runt 3-8000 går en liten rackare på. Och sedan får man ju vara beredd på att grisar är bland de absolut mest krävande djuren man kan ha… Min sötnos blir t.ex. deprimerad efter att ha varit ensam i mer än 4 timmar, så lite krångel är det med dem. Men värda varenda sekund, så sociala och mysiga djur 
#6 Det förstår jag, det är ju inte direkt ett husdjur på samma sätt som katter, haha.
Vi får väl kolla upp det helt enkelt! Har ju många år på oss. Hon är helt jättesöt btw. 
#7 Nja de är ju som överdrivna hundar ungefär, på gott och ont, haha! Mest på gott skulle jag säga. Otroligt underliga och roliga små djur :)
Ja men gör det! Roligt om fler upptäcker de små liven, de förtjänar all uppmärksamhet 
#9 Ja eller hur, bor i lägenhet med pojkvännen medan lilla Kelly bor i villa med resten av familjen :/ Men vi får ses på helgerna i vilket fall! 
Vikten har jag faktiskt ingen koll på alls! Lilla Kelly är ju bara ett halvår än så länge, så jag får återkomma om 1½ år isåfall ;) Men allt för tunga lär de ju inte bli, även om de är matvrak 

Kan du inte lägga ut fler bilder på henne, vore kul att se mer:)

Åh, den här tråden vill jag följa, vilken söt liten snuttis
Kul att få bekräftat att edt verkligen finns små miniMINIgrisar.
#11 Absolut! Här kommer några bilder på henne :D
#12 Hehe vad roligt att du gillar den! :)
http://talkinturtle.files.wordpress.com/2011/11/gladkelly.jpg
http://talkinturtle.files.wordpress.com/2011/09/img_7908.jpg
http://talkinturtle.files.wordpress.com/2011/09/img_7856.jpg
http://talkinturtle.files.wordpress.com/2011/09/img_7864.jpg
Länkar till ytterligare bilder :D

Det är ju helt galet vad liten hon är. Man ser det ju speciellt på bilden där du håller henne.
Hon ser så himla pigg och glad ut, hade varit roligt att träffa någon sådan på riktigt nån gång:)
#14 Ja, visserligen är hon bara en unge än så länge, 6 månader gammal för tillfället och den översta bilden är den mest aktuella. Men så stor blir hon nog inte :)
Hon är otroligt glad i livet! Nya äventyr varje dag och har alltid sina hyss för sig. Egentligen är hon nog som en mix mellan en valp och ett människobarn. Absolut unika, särskilt när de lär sig "prata" - grisar har en benägenhet att börja svara när man pratar med dem. Så har hon olika tonlägen beroende på vad det är hon vill, om hon är sur, trött, glad eller hungrig!

Hon är verkligen helt ljuvlig. Skulle lätt kunna se en sån gå omkring här med katterna:)
Fast kanske inte så lämplig att ha med iller.
#16 Just hur de går med illrar har jag ingen aning om. Det är nog mest om illrarna skulle ha problem med grisen. Jag har ju bara haft en gris och kan prata efter henne, men hon är inte rädd för något djur och kommer överens med det mesta. Är väldigt nyfiken bara, och vill hälsa på alla. Kommer bra överens med kanin, katt och hund och det är också allt vi testat :)

#18 Tänkte bara om illrarna såg grisen som ett stort djur eller bara som bacon.
Grisar är roliga djur, gillar även de stora:)
Jösses vilken sötsak 
Naw, vilken gullig gris :) Jag har en dum fråga: Luktar de mycket?
Gud Vad SÖT! :)
Nu vet jag vad jag ska ha fö djur när jag blir stor :D
-Rasmus 🌈
Synd bara man bor i lägenhet!