Fennec Fox
Gick in på en hemsida Zickan hänvisat till pga GP råtta
Där hittade jag den här underbara saken!
Fennec Fox.
http://www.familienlorentzen.dk/229798
Måste även påpeka att man bör kolla runt för dom har en hel del spännande djur!
Hälsningar Malin

De flesta djur på sidan olagliga för vanliga privatpersoner att ha i Sverige, men ack så söta de är! :)
Ja jag vet, men man måste ju få dregla? =P
Hälsningar Malin
Dags att dela ut servetter så ni kan torka upp dregglet :-P
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hur stort måste man inte bo för att ha alla de djuren 
Haha, jag längtar efter hus!! Så många djur jag kommer ha.. -villha villha villha-
Hälsningar Malin
#3 Haklapp, Zickan, haklapp, räcker mer än en gång!
Jo, finns ju många häftiga djur man vill ha… Men just nu har jag fullt och inte så mycket pengar som behövs för att ta in nåt coolt…
Åååå! Den är underbar!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vilken liten sötnos!
Vill också ha gård snart så att jag kan bygga och ha mer och lite större djur.
#6 för mig är det utrymmet, hade skaffat om jag haft hus, jag hade andvänt alla rum till djur ;)
Dock ett sovrum till mig =P
Hälsningar Malin
Jag köpte en stor bostadsrätt. Sovrummet är mitt men har två till rum och en stor hall som sitter ihop med köket och gör det större. Sedan stort garage och stor tomt :-D
Zickan…. Jag AVGUDAR dig nu!
Hälsningar Malin
Haha.. Du ska bara gissa hur skönt det är. Innan bodde jag på 60kvm med massor djur. En inneboende med två katter och hans råttor.
Nu förstår man inte helt varför man har ett sovrum. Så ovant att sova utan djur i sovrummet. Van att ha gp råttornas bur vid fotändan. Men nu är det tyst. helt skumt :-P
Min belgiska jätte lever löst i garaget just nu. Men ska försöka bygga en stor och bra voljär att ha där till mina jordekorrar. Sedan en stor utebur till illrarna på tomten.
Oh.. Vill vill vill. Ett hus är min stora dröm att sitta fest i en lägenhet uppskattas itne av mig, hus i skogen vill jag ha. Har dock valt lägenhet i en liiiten by nära till grönt.
Har inte möjlighet till hus nu. Jag har 58 kvm som jag delar med alla mina djur ;)
Hälsningar Malin
jag har en lght på 86kvm. Det funkar just nu. Men det blir hus när man skaffar kille och ekonomin blir stabil.
Men vet inte om jag stannar kvar på fastlandet i framtiden eller om jag köper ett hus på gotland och flyttar hem igen.
Fan jag måste fixa en karl.. ;P
Har aldrig förstått meningen med dom, men nu hänger jag med!
Hälsningar Malin
haha.. jag kom just på det själv ;-)
Men jag är så sjukt petig. Hittar fel på alla. Var ute med mitt x för någon dag sedan och det jag gjorde medans jag var nykter var att leta saker jag inte gillade. Suck
Jag har 5 snubbar på g. Men suck. Jag måste sluta störa mig på små saker.
Vi är likadana där. haha Vi är Finn-fem-fel-kvinnor.
Hälsningar Malin
alla killar har ju brister och det är på gott och ont, alltingen lär man sig älska dom eller så är de just de småsakerna som driver en till vansinne.

min manna har hus ute i bergby som de heter … jag ska få taa över de huset sen .. då ska jag .. ta emot omplaseringar stort .. har lixom uthus som är så att man kan sova där ,garage.. å stort hus .. :P
Usch, jag vill flytta hemifrån NU!
Har det rätt så lyxigt iaf, med ett eget rum på 42 kvadrat. Bor i trevåningshus och jag har en helt egen våning, vilket är bra för djuren då deras burar är öppna nästan hela tiden ^^
Två katter, sex råttor än så länge, en GP och massa firrar i mitt rum nu… Tänk vad mycket man skulle få plats med om man bodde stort och hade pengar, wiiie ^^
Men nog med OT nu! :D

ja vil ha så sööt
Jag vill ha en Fennec Fox. Vad ska jag göra för att få ha en sån hemma?

Det är inte tillåttet att ha Fennec Foxes i Sverige. Det är olagligt att hålla djur som tillhör ordningen Carnivora (rovdjur).

Någon som vet om hemsidan bytt adress? Vill också se…

Jag har både hus och tomt. Men har insett att det är TIDEN som inte räcker till. Vill ha hur mycket djur som helst, men vet med mig att jag inte har tid att ta hand om hur många som helst på det sätt jag vill.
Så jag riktar in mig bara på de sorter jag inte vill vara utan istället för de jag vill ha. En något kortare lista:P
#24 Såhär ser dom ut :)

haha, jo jag vet mycket väl hur de ser ut. det var uppfödarna jag var intresserad av;)
Vad är det du inte kan vara utan då? ;)
Hälsningar Malin

Kanske borde skrivit VILL. Det enda jag inte KAn vara utan är husdjur överhuvudtaget:)
Men det jag inte VILL vara utan är, hund, stordjur (som går att rida och köra. Är åsna idag, men skulle "i värsta fall" även kunna tänka mig häst eller ko), "husdjur" som går att klappa ochg gulla med, är katt idag. "tittdjur" = var akvarie vilket jag tyvärr inte kan ha idag så nu har jag 2 terrarier istället.
Min personliga gräns som jag satt (då jag tidigt kände med mig att jag hade svårt att säga nej om någon erbjöd mig ett djur de tröttnat på, plus att min önskelista blev såå lång) är att inte ha mer djur än vad jag känner att jag (eller i värsta fall en djurvakt) orkar med när jag inte mår bra. Vad som känns lätt när allt är fint kan bli väldigt jobbigt när man är sjuk eller skadad.
(vaddå rörigt inlägg:P)