OT - Godmorgon 3 januari
Morrn på er alla. Hoppas ni haft en skön jul och en trevlig nyår.
Själv började jag med en rejält förvirring
. Har inte kunnat somna i natt och bara legat vaken. Orolig att komma för sent till jobbet kl 9. Så klev jag upp vid 7 när jag ändå inte kunde somna. Kliver in på jobbet, stämplar in. Kikar i almenackan på vad som ska göras under dagen. Och intresant nog så ska inte jag jobba kl 9. Jag skulle börja kl 16 i dag
. Hälsade på en skrattande morgon personal som typ sa "är du för tidig i dag igen". Tog raka vägen hem och hemma igen efter 5 min promenad.
Har du hunnit gjort något puckat i år?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Gjort något puckat???
Sånt överlåter vi till dig..
mohahahaha…
kram
Jahaaaa… nu förstår jag.. Ante var här och mixtrade med klockorna ;P

Mohahahaha… LÄTT..
och lite till.. hehe
Idag fick jag reda på att jag och min storasyster användt samma tandborste en tid… :) Det var ganska puckat av henne då det egentligen var min från början!
Sen har jag testat att göra en massa galoppombyten med mig själv på fyra ben… Slutade med ett jättehopp över en tröskel och så var handleden fixad! (den blev inte bruten, men det gjorde satans ont)
Har även ramlat flera gånger på väg hem till min polare som bor flera backar nedanför mig. Backarna består av glansis med ett litet lager av lös snö ovanför. Ser nog skitkul ut när jag ramlar, för jag viftar med både armar och fötter ett bra tag innan jag inser att jag inte får fäste i marken, sen dunsar jag ned på rygg ^^ Kanske inte så puckat i sig, men det ser nog puckat ut när jag fladdrar omkring och ramlar med ett gapskratt!
Och gissa vad jag gjorde vid tolvslaget… Jag borstade tänderna! Egentligen var det meningen att jag skulle titta ut på alla raketer och lanternor som släpptes upp. Men man började året med lite munhygien istället ^^
Kommer antagligen mycket mer puckat inom en snar framtid, då hela jag kan vara sned ibland. Just wait and see… :)
Mvh Emma
#4 haha härligt. Då är vi iaf två klant arslen här inne :-)
#5 Precis! Skönt att inte behöva vara ensam :)