Söker bilder till artiklar
Halloj, nu har jag börjat skriva en massa artiklar om olika smådjur på zoonen så jag behöver bilder. Just nu söker jag dessa (gärna flera bilder, med burar också och olika raser och färger):
*Chinchilla
*Sugar glider
*Ekorrar
*Jordekorrar
*Sjusovare
*Trädgårdssovare
*Olika exotiska arter av möss
*Igelkott
*Degu
*Gerbil
*Persisk jird
*Klippmarsvin
Söker också bilder av Degus och Gerbiler.
Alla bilder från mig du hittar har du tillåtelse att använda.
Det finns bla på Persiska jirdar, sebramöss, pygmemöss, gerbiler(gerbiler.ifokus) m.m
Jag orkar dock inte sitta och lägga upp en massa då det redan finns väldigt mycket bilder från mig på sajten.
Hälsningar Malin

Samma som #2 när det gäller mina sugar glider bilder som finns här på forumet, bara att du lägger till bildens källa, dvs GAS1 / exotiskadjur.ifokus
Just det, tack GAS1.
Det måste stå "Fotograf&Ägare Malin Åkesson"
Hälsningar Malin
Tack allihopa!
Nu är även strimmig falanger inlagd i listan.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Du får gärna använta mina bilder på mina gerbiler från inlägger "lite bilder" om du vill! :) Lycka till :)
#7 Tack!
Har två bilder som är bra i mina ögon på taggmöss på min hemsida som du kan använda till artiklarna om du vill :) www.brunstorp.n.nu
Kan även fixa på Nilråttor om det är intressant?
#9 Tack! Jag vill gärna ha bilder med nilråttor.
Nu behöver jag faktiskt en massa bilder!
Samma med alla bilder som är mina. Borde finnas jordekorre, sugaglider, sjusovare, igelkott och lite olika mus arter.
Bara skriva under med Zickan / exotiskadjur.ifokus
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag vill tacka dig väldigt mycket för artikeln om Trånga burar som du skrivit på zoonen (för att jag antar att det var du som är författaren). Jag uppskattar väldigt mycket ditt bidrag till att sprida informationer om L108 och L80 och om lagliga burar 
Jag ville också påpeka ett litet misstag ang. sugar gliders, det är 4 kvm (istället för 2kvm), och 2,2m. Storleken spelar inte den största rollen när det gäller sugar gliders, utan, pga av deras flyg/glid-förmåga, utgör dem ett undantag. Jag hoppas att det går att rätta till i artikeln.
Tack så mycket en gång till!
#11 Tack så mycket.
#12 Jo, det är jag som har skrivit den. Då ska jag ändra det nu på direkten, tack för att du sa till!
du kan använda mina chillabilder :)
#15 Jättebra! Artikeln om chillor är färdig sedan länge fast har inte några bilder till den.