Papegoja i Örebro!
Jag vill tipsa om en fantastiskt vacker talande papegoja i Örebrotakten. Denna stackare blev väldigt dåligt behandlad i sitt förra hem av en man så den är mycket skygg för män men kvinnor tycker den om och barn fullkomligt älskar den! Det är en talande papegoja och den kan lära sig nya meningar på bara några minuter (har testat själv) och den har en otroligt fin teckning, den finaste jag sett på en papegoja.
Jag lider varje gång jag kommer in i affären, den är så sällskapssjuk så det är plågsamt! Om någon känner att den vill ge denna vackra varelse ett hem så skulle det vara fantastiskt!
Djuraffären som har den nu fick in den gratis och jag tror om man gick ner dit och frågade skulle man nog få både buren och fågeln gratis då de inte vill ha kvar den.
Hoppas någon kan ta sig and den fågeln. Är rätt frestande att själv göra det, men dessvärre så går ju inte det, pga 3 katter och en hund, och att jag själv ska flytta till holland 2012 =/
Åh, stackars papegoja, den låter ju helt underbar! :( vad är det för sorts papegoja? :o
Feel my mind, read my body, touch my scars.
Vart exakt finns den?
Jonathan Lundin
Driver: www.bettasverige.n.nu
#2 Jag har ingen aning faktiskt! Den har lite regnbågsfärgad teckning i perfekt mönster, har googlat runt som en galning men hittar bara snarlika!
#3 i Hallsberg
Ja, du menar Arken Zoo i Hallsberg. Har också sett den och den är riktigt vacker! :) Älskar och prata med den när jag är där. Ägaren är ju riktigt bra också, så kan rekommdera denna affärer för allt (Sorry för lite OT)
Jonathan Lundin
Driver: www.bettasverige.n.nu