Fennec uppfödare
Jag bor inte i Sverige och det är lagligt att äga fennecs där jag bor.
Jag vet att Fennecs är olagliga i Sverige men kanske några av er vet någon uppfödare helst i Europa. Jag vet ett par men jag vill mer att välja mellan.
Jag har nog hittat en bra uppfödare, men jag är fortfarande nyfiken på svar 
Så typiskt! Jag bestämde mig för att jag inte kommer hitta någon passande Fennec på länge så jag accepterar ett erbjudandet om ett större boende och samma dag får jag ett mail från en bekant som har en ung Fennec hane till salu.
Kunde hon inte mejlat om det tidigare? 
Haha nä va typiskt XD
Jag fick just ett erbjudande från samma uppfödare att hon kan hålla honom för mig så länge som vi behöver utan extra kostnad och under tiden kan vi möta honom och hon börjar sedan att få honom att vänja sig våra regler och namnet vi vill ha och mycket mer.
Hon sa att hon kan hålla honom där så länge vi vill eftersom hon hellre låt oss ha honom till slut än att sälja honom till någon som inte kan ge honom så bra liv och att jag borde verkligen tänka på det.
Jag har tittat på just detta stora och gosiga pojke mycket och nu när jag får så bra erbjudande är det svårt att inte överväga det. Hon säger att hon vill ha en tygbit eller en leksak eller något som luktar våra husdjur och oss och hon skulle skicka med något från honom så att de kunde vänja sig vid varandras lukter……..
Vad ska jag göra? Jag skakar av lycka och nervösitet 
!! Vart bor du!? Fennecs måste ju vara dom finaste djuren som någonsin existerat! :D
Feel my mind, read my body, touch my scars.
Nä vilken orättvisa det finns i världen! Och här sitter jag i Sverige… Du bara måste lägga upp bilder när du får honom.
Det blev inget köp. Han fick lov att akut åka till veterinären där han inte överlevde natten 
Jag som klickade otroligt bra med valpen men som tur var fick vi tillbaka tingningsavgiften som vi lagt ut och om vi fortfarande är intresserade av en valp har vi för tur framför även andra uppfödare och hon kommer att hålla oss informerade om bekantas kullar…