Ritar av ALLA sorters djur
Hej!
Nu sitter jag och har det lite tråkigt här, och så sen kände jag att jag var sugen på att rita lite. Fast jag är så usel på det så jag kalkerade direkt från datorn och jag blev rätt nöjd med resultaten så nu kan jag inte få nog! ALLA sorters djur, inte bara exotiska. Allt från snäckor till hästar, jag ritar av ALLT! Jag kan också ta bort vissa saker i bakgrunden om du vill det och ibland om jag har lust, byta bakgrund helt. Insekter, möss, snäckor, kaniner, marsvin, hästar, hundar, katter, elefanter. Vad som helst! Det här är bara så kul. Du får såklart kopiera bilden om du vill, men jag kommer inte att lägga ut dem snygga bilderna här, jag fotar bara teckningen med kameran och sen när jag har möjlighet att läsa in dem i datorn så gör jag det och skickar alla era bilder till era mailadresser. Så jag behöver din mailadress. Skicka bilder nu, måste ha en massa bilder innan det börjar svida i fingrarna av att inte göra något!
Har iller du kan få testa att rita=)
#1 Ah gärna, har du någon bild? Kan säkert göra den imorgon.
Joda skickar dom i tråden eller om du skickar din mejl adress.
Gör du några exotiska djur så lägg upp här senare.Vore kul att se hur det gick :)
Inte ofta folk tecknar av exotiskadjur eller likande.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#4 Jadå, men jag har ju inte fått några bilder.
Nu fick jag mig något att göra! Håller på att rita för fullt här hemma nu.
Nu är alla färdiga, lägger in dem imorgon.
Väntar med spänning :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ja, du har du fått mängder av fina bilder att rita av! :)
Vill oxå se=)
Det blev ingen tid över igår, och idag är jag sjuk så orka inte riktigt hålla på, men kanske kommer öägga ut senare idag.
Känner att ni har fått vänta ett tag så jag lägger upp dem ändå. Är lite skakig i handen pga att jag är sjuk som sagt så jag hoppas att bilderna inte är alltför dåliga.
Zickans gp-råttor och tamråtta.
Zickans majsorm och klockgroda.
Zickans sjusovare. Resten kommer imorgon!