Afrikanska dvärgsjusovare
Hej
söker med ljus och lykta efter någon som föder upp dessa små söta djur. vart i landet det är spelar inte så stor roll men i närheten av sthlm skulle inte skada.
tack på förhand
Emma
Det borde inte vara svårt att få tag i en i sthlm. Djuraffärerna där tar gärna in.
Hälsningar Malin

så de kan beställa hem? vet man vartifrån de kommer då? någon jättestor djurfabrik ala imazo eller från lite bättre förhållanden?
Imazoo vanligen.
Hälsningar Malin

kolla på CM-tropik..
Chicco kanske har, vi köpte våra för 2år sedan..
lycka till..

tack så mycket för tipset
Hur har det gått? Jag har själv inte lyckats hitta någon zooaffär i stockholm som vill ta in.
Vet ni om Arken Zoo tar in? Jag vill också skaffa och letar just nu.
#7 Jag rekomenderar dig inte att köpa från djuraffär, du kan få ett äldre djur utan att veta om det.
Hälsningar Malin
Jag vet tre zoo affärer som troligen skulle ta hem utan problem i sthlm. Men alla kan ta hem, dock inte alla som vill.
Den zoo som ligger vid vega baren mot haninge. För mig att de brukar ha sjusovare inne, även sibirisk jordekorrre. Kan även kolla med Emma eller hennes föräldrar som äger sofos pets på medborgarplatsen.
Och en zoo affär i utkanten mot upplands väsby hållet. Känner hon som äger den också. Och inte så svårt att fråga henne att ta hem någon.
Jag har just skaffat mig ingen efter flera års uppehåll. Men inge ungar nu och får se om det ens tas några.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är jättesugen på att ha sjusovare igen, vet du vad djuraffären i haninge heter? för jag vet inte vart vega baren ligger, och affären i närheten av upplands väsby, är det arken zoo i infracity?
vet inte vad den ligger måste kolla med marie flickman som äger den. jadu, den vid vega baren ligger runt någon stor möbelaffär, hästaffär och den vega baren. inte bott i sthlm på nått år nu så tyvärr är minnet kasst.

Vad jag vet det är Marie Flinckman som har öppnat arken zoo i infra city. jag brukar köpa muspinkisar hos dem.
ahh då är det rätt :-). hon är underbar att prata med. så jag rekommenderar att fråga henne :-)
OKej då ska jag svänga förbi imorgon kanske.
Pratat med Marie. Imazoo har inge inne just nu som de satt upp på sin lista. Men finns fler sätt och hon skulle göra vad hon kunde om du kom in och frågade.
Det verkar ju inte helt kört iaf. Visst är det 2 kvadratmeter som gäller? (och så vill de ju ha lite på höjden.)
#16 Stämmer. Och rätt så bra med höjd, dom älskar att klättra.
Hälsningar Malin
fattar ingenting om webbarna :)