Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 2166 ggr
ArgaAnette
1

Kortsvansad opossum

Jag har bestämt mig för att sälja min sista opossumunge. Det är en hane som har ovanligt ljus päls. Han är ganska van vid hantering och är mycket nyfiken. Vill du ta hand om Zipzip? Ring mig på 070 459 30 14! Det jag kräver av dig som köpare är att du har en väl tilltagen bur med mycket saker som han kan aktivera sig med och att du lägher ner energi på att ge honom rätt kost. Han finns att hämta i Malmö och kostar 1000kr. Kan tas med till expo syd i Kristianstad i slutet av augusti. Mvh Mikaela

Ypsilon1
0

Om bra hem finns i stockholm-uppsala-gävle kan jag hjälpa (gratis) med transport från Malmö den 17e augusti eller den 1a september.

jag betalar TS och sen köparen ska betala när vi träffas och h*n får Zipzip

UlrikaD
0

Bilder?

ArgaAnette
0

Tack för omtanken GAS1! Jag har inga bilder nu, men kan givetvis ta några om intresse finns!?

UlrikaD
0

#3 Jag var mer nyfiken på hur han såg ut. Tycker de är så himla fina. Tyvärr har jag inte platsen som de behöver för tillfället. Förhoppningsvis senare.

Silvertrasans
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men åhhh vad sugen man blir! bökigt med utrymme =( trist. hoppas ni finner ett bra hem till honom!

godisgrisen
0

Åh jag var ju helt inställd på att skaffa opossum i höst men nu ska vi äntligen åka på vårt efterlängtade afrikasafari i vinter. Varenda öre behövs till resan och djurvakten har aldrig sett en opossum.

Sen när pengar finns till djuret och burbygget och tiden för att sätta sig in i skötseln av en ny art finns ska jag banne mig ha en…

Att skaffa en ny djurart är ett stort ansvar och kräver en hel del efterforskningar och pengar. Tidpunkten måste vara rätt.

Lyckliga den som köper honom! Jag hoppas han får ett perfekt hem hos någon som vet vad han behöver.

julst
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur ser en opposum ut?

// Julia