Jag vill ha!
Jag ber om ursakt for en meningslos trad och att jag inte har de svenska AAO.
Jag tittade runt lite pa den hollandska sidan marktplaats.nl som motsvarar sveriges blocket.se fast storre i jamforelse och gissa vad jag hittade? Ett par intressanta djur som skunkar och annat skoj men aven en vit Jordekorre!
Jag har alltid velat ha en vit tjej, de ar sa otroligt vackra och jag verkligen saknar att ha ekorre men jag har varken plats eller lust just nu och jag har inte de kraven som saljaren kraver av koparen! Fy sa suktad och ledsen jag blir! 
Medarbetare på matlust
Kanske kan jag overtala pojkvannen att kopa hus sa att vi kan bygga en stor bur dar vi far plats med ett par ekorrar, och en stor utomhus voljar eftersom det ar de storsta kraven pa att fa kopa henne samt att saljaren sjalv vill leverera ekorren och inspektera om man verkligen har allt som ekorren behover 
Medarbetare på matlust
Jag har en albino/vit sibirisk jordekorre. Dock har jag gett bort/lånat ut honom pga flytten till mindre gör det svårt att ha plats med ekorrarnas stora voljär. Kräver minst 2kvm i utrymme.
Men rätt roliga. Sociala. Dock något energiska pga sin ständiga nyfikenhet.
En art som även kan bo ute året runt om man bygger rätt bur.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Hur hittar man till djuren på den sidan?
Jag har haft sibirisk jordekorre forut, dock avled han for ett par ar sedan och de ar ju otroligt vackra och nyfikna.
Detta ar annonsen till just den tjejen dock vill saljaren aven att man ska bo i narheten av henne. (Ta bort annonsen om det bryter mot reglerna)
Medarbetare på matlust