Lite OT. Nykommlingar
Men det är inte bara jag som fått nytt husdjur, min pojkvänn fyller år snart och hans födelsedags present var att välja fritt på reptilmässan i malmö.
Jag sa visseligen nej till en ölda för 18.000:-, jag besitter inte sådanna summor :P
Men det blev iaf 2 ödlor som nu flyttat in hos oss.
Fört ut, Göran en Drak Agam
Hälsningar Malin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mycket fina djur, avundsjuk. :)
Jätte fina ödlor. Den där agamen såg jag och var riktigt sugen. :) Men med tanke på mina framtidsdrömmar så vågar jag inte skaffa fler arter än jag redan har.
Vad var det för ödla som kostade 18,000?! Tänker du på Varanus kordensis? Det var väl ändå tre för 18,000? 
Du har inga foton på terrariumen också? Ska bli kul att se Lennarts "vuxen-terrarium" sen. Har också en grön trädlevande regnskogsödla som hamnar på ungefär samma storlek så det skulle vara intressant att se någon annan väljer att inreda. ;P
#6 Nej det var 18 för en tror jag nog, men jag vet inte vad det var för art. :) Men ja, jag frågade visserligen inte, men där var några olika, och alla var pris satta och det stod inget om att det var ett gemensamt pris för alla.
Så här bor Lennart för tillfället.
Hans "vuxen-terrarium" är min pojkväns jobb. Han bygger, jag inreder :P
Hälsningar Malin
Gaaaah.. inte söta iller valp bilder.. Jag är ju såå sugen på en själv.. :-P
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Lyra är verkligen bedårande ja :D
Tack tack
Hälsningar Malin
Haha nej du! ;)
Hälsningar Malin
http://mus.ifokus.se/discussions/4e32845ad4ebea2413008a23-ot-nykommlingen#4d7124efb9cb462141047e55-
Här är en tråd med fler bilder på henne ;) Även en liten film
Hälsningar Malin