Taggmuslinag söker nytt hem.
Nu är det så att det här beslutet inte var/är det roligaste jag varit med om. Men jag kan tyvärr inte ha kvar mina Taggmöss också kallade igelkottsmöss pga allergi. Hemska utslag, svidningar och rinningar i ögon och näsa. Varit till läkare och lämnat blodprover.
Men som ni kanske vet här så har jag inte hunnit med att ha dom små sötnosarna hemma så länge. Tråkigt nog, för fast vart man på engång. Dom är underbara.
Det är en hona med två små ungar. (Tjuvparning hade tydligen skett vid tidigare hem) Sen är det två hanar en vuxen och en yngre. Dom två hanarna går tillsammans och honan med dom två ungarna går tillsammans (troligen två pojkar).
Jag och dom små taggisarna bor i borlänge, som ligger i dalarna. Om intresset finns för dom små, så är det bara att skicka ett mail här eller till min mail: tomtegrisar@trollkotten.se Man får inte med någon bur tyvärr. Och taggisarna säljs till en symbolisk summa. Gärna killarna till samma hem och honan och ungarna till samma hem.
www.vovvensdagis.se

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men gud så tråkigt och ledsamt för dig 
Har just nu inte plats men skulle annars kunnat tagit hem en liten grupp…. Så synd!
Hoppas du finner ett nytt hem till dem snart!
Kramar
Marie
Tack Marie. Det hoppas jag också.
Såg nu också att jag hade slarvat med bokstäverna, så typiskt mig.
Men ni får gärna bortse det. :)
www.vovvensdagis.se
Det finns 4st killar som fortfarna söker hem. Ingen som känner sig manad att ta hand om dom?
www.vovvensdagis.se
Tråden kan stängas nu.
www.vovvensdagis.se
Fixar det. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor