Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettannonser
Läst 3028 ggr
apache
0

Köpes: Afrikanska pygmémöss

Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa afrikanska pygmémöss och nu har vi bestämt oss att skaffa det.
Vi har dock haft lite problem att hitta några som är till salu och därför frågar jag om någon här säljer möss?
Hör gärna av dig om du har några till salu eller känner någon som har det.
Vi finns i sthlm.

Tack på förhand :)

Ratata
0

När jag behövde en kille till min pygmédam så kontaktade jag sussa08, här på i.fokus. Hon bor i Sthlm eller åt minstone i närhten och jobbar på hanterbara djur vilket jag tycker är trevligt då pygméer kan vara så himla spralliga annars. Så där har du ett tips och slipper transport genom hela halva landet som en annan fick jobba på :)

apache
0

#1 Hon har tyvärr inga kvar, men tack för tipset iaf!

Ypsilon1
0

Det finns en uppfödare i Sundsvall som har precis kollat om det finns intresse för dem i december. Hon verkar ha väldigt fina avelspar.

apache
0

#3 Tackar!

enbartmalin
0

igelkott.ifokus.se

Hälsningar Malin

[Tearix]
0

ts letar efter möss inte igelkottar..   mus.ifokus.se?

enbartmalin
0

#6 Alltså. Trötta jag.

Pygmemöss är nog lättare att hitta här inne än på mif, där är dom fokuserade på tammöss.

Hälsningar Malin

Ratata
0

#2 Vad tråkigt, det står att hon fortfarande föder upp på hennes sida nämligen. Själv har jag tyvärr bara en grupp hannar, så de blir knappast flera. Jag har ibland sett att folk säljer dem på repti, kanske finns nåt med dem nu?

[Tearix]
0

zoonen.com?

enbartmalin
0

Det var ju inte så längesen det låg en annons uppe här?
Titta i säljes foldern.

Hälsningar Malin

apache
0

Har kollat runt en del på nätet och det verkar vara svårt att hitta. Har kontaktat säljaren i sundsvall för ett par dagar sedan men hon har ej svarat än.
Jag fortsätter att leta runt på nätet!
När man väl hittar en annons är den ofta flera månader gammal och djuren är redan sålda :/

#8 känner henne och hon har inga kvar, men tack ändå :)
#5 hehe ditt svar gjorde mig lite konfunderad x)

enbartmalin
0

#11 Hon har väl avelspar? Då kommer det ju nya ;)

Hälsningar Malin

apache
0

#12 Smart där! Skrattande så långt tänkte ju inte jag… jag får lov att vänta på svar bara

enbartmalin
0

Om hon har dom i par som går ihop hela tiden får hon nya ungar ungefär var 4de vecka.

Hälsningar Malin

apache
0

Putt

Silvertrasans
0

Jag har ett gäng pygmé/dvärgmöss Skrattande Inga till salu just nu men så småningom så blir det små underbara bebbar Flört

apache
0

#16 Vad roligtSkrattande Du får jättegärna höra av dig till mig om du får några till salu!

Silvertrasans
0

Det ska jag göra Skrattande