Vad har du för djur?
Exotiska eller ej vad har ni för djur? x)
Jag har tre Gp-råttor och fyra tamråttor.
vad har du själv? :D

6 hundar, 2 av dem är mina, en goldentik på 10 år, en alaskan huskybastardgrabb på snart 5 år. Sedan har maken en alalskan huskytik på 9 år, en oreg siberian huskytik på 5 år, en siberianhane på 3 år och en siberiantik på ett år. Pysslar givetvis med drag!
Föder upp tammös till utställning, sällskap och vidare avel, har oftast mellan 70-100. Finns nästan alltid ungar till salu. Håller mig till de tickade varianterna, har rent svenska och engelska linjer samt korsade. Registrerad uppfödare i Svemus sedan 1997. Temperamentsavlar i första hand, men de behöver inte vara fula för det!
2 degus, gammeltanten Ester, nu 6 år, och hennes kompis Kompis.
2 grupper med afrikanska pygmémöss, en med honor en med hanar, färgerna agouti och blue agouti.
1.1 leopardgecko, en normal och en aptor (het raptor).
1.1 skäggagam (gamlingar, blir 10 och 9 år i höst).
1.1 (förhoppningsvis) grönfläckig padda, Givetvis med papper. Delar boendet med en ambystoma maculatum, alltid nedgrävd…
2 terrarier med jättelandsnäckor 3 Achatina achatina, 3 A marginata samt en del småpluttar (även till salu)
3 arter kackerlackor, de väsande för att de är coola, de andra till foder.
2 saltvattensakvarium, ett nano på 60 L och ett pico på 20 L. Ett aquaterrarium med div fisk och 1.2 grön anolis. En damm med 6 koi och några slöjstjärtar. Koien bor inne i tank på vintern.
Har tidigare haft kanariefågel (blir en igen när jag får tag på rätt färg) kinesiska dvärgvaktlar, sjusovare, råttor (är sjukt svag för nakna dumbograbbar, men ska inte ha fler) chinchilla (blev allergisk) iller, rosellor, dvärghamster, guldhamster, nataler, kanin (blir nog igen då jag flyttar till hösten), agapadda, div salamandrar och grodor och andra småödlor samt marsvin.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 oj det var inte lite djur du hade :D

Just nu är det inte alls mycket här hemma x)
2st hundar, en av varje kön dock är hanen kastrat
3st katter, samtliga kastrater x)
3st snäckor, av arten Achatina fulicha
3st guldhamstrar, två honor och en hane
9st marsvin, hade tidigare som allra flest lite över 100 st dvs uppfödning x)
Har inte haft sådan jätte variation av djur utan istället fler i antal. Men har haft möss, råttor, kanin, (gerbiler, crassusar), Achatina achatina och Achatina immaculata / Achatina panthera samt fiskar och sådant x) till favoriterna hör dock Scalarer <3
15 råtter+ 14 ungar flyttar i veckan ? kull planering sommar
2 igelkottar
2 iller
2 kaniner + ungar(ungar säljes)
1 gp + 3 ungar(ungar säljes)
2 nymfk(säljes)
2 tofsvaktel (säljes)
1 kanarie(säljes)
3 Kinesisk vaktel(säljes)
3 finkar (säljes)
2 sibirisk jordekorre
1 prakthornspadda(säljes)
1 Korallfingergroda(säljes)
1hund
5 möss(2 eng, 3 sv)
3 majsormar (1 unge säljes)
1 stäppvaran(säljes)
1 taggsvansleguan(säljes)
2 eldhuvudsagam(säljes)
1 leopardgecko(säljes)
1 tjocksvansgecko(säljes)
massa dammråttor i olika storlekar(säljes) ;-)
Zoo affär lade ned så jag tog med en massa djur hem. De söker alla egna nya hem för en slant. Typ halva priset utpris vanligt fall.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Inget exotiskt alls här längre… Bara 9 råttor (+4 inkommande), 5 guldhamstrar (3 till salu), 4 marsvin (1 flyttar typ nästa vecka eller nåt) och 3 möss (varav en inte är min och flyttar tillbaka till ägaren i juli, +4 inkommande).
Nu planeras det för fullt för finkar också. Zebrafinkar i första hand men jag hoppas på att få tag på måsfinkar, gouldsamadiner eller nåt annat kul också ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Som är mina egna:
Ett marsvin :) Puff
2 Igelkottar. Iris och Lillemor
Familjens:
Hund. Tax <3
Två Katter :)
En kanin
Förut hade vi lite mer av ett zoo^^
Vi har haft sammanlagt hemma;
2 hundar
typ 8-12 marsvin?
28 kaniner
massa fiskar
ca 10 möss allt som allt
massa vandrande pinnar
ovälkomna möss i husen^^ (måånga :P)
Och så en del får runt husen i hagen :) dock bondens ;P heh. Men dom har man ju gosat med med :) <3
Oj! Visste väl att jag glömt nåt :P
ca 10-12 höns med 3 tuppar inräknade^^
Här hemma finns 5 (snart 6) marsvin - mina bebisar ^^
Ett par malawi ciklider (måste väl vara lite exotiska iaf. :P)
Tre gerbiler.
Hanna

Typ alltid glömmer man något xD

4 marsvin är det enda vi har hemma just nu - vilket förövrigt är mina.
//Wizy
- gp råttan Zambezi, för stunden en halvgalen tonåring som man vill kasta in i väggen :P
- Katten Roffe, ett gråspräckligt yrväder som tigger mat värre än hundar.
- Katten Tuss, svart hårboll som ägnar sina dagar till att beta ner gräsmattan.
- 4 tamråttor, en pearl, en mink rex, och en roan rex i nån färg som inte går att urskilja (ev pearl), till sist en väldigt naken dubbelrex jag fick i djuraffären hemma i Nybro när jag var där sist.
- Min killes tre ormar. -en grön trädpyton och två röda regnbågsboor.
- Några fodermöss i o med att boorna väntade bebisar. Tyvär fick ormen missfall så nu sitter vi här med alldeles för många möss. 14 st nu och en till kull på gång. Sen e det stopp då hanen väldigt mystiskt avled för ett par veckor sen. Endel av mössen ska jag behålla som sällskap då jag har vant mig vid att pyssla med dom.
Jag har en hund (labrador/kelpie) och en katt (huskatt), och så har jag nyss köpt en Achatina achatina och två Phyllium giganteum (vandrande blad). Och så passar jag min systers hund (schäfer/siberian husky) när hon jobbar.
1 minigris
3 kaniner
2 katter
2 illrar
4 afrikanska pygméigelkottar + 1 unge som säljes
5 gerbiler
8 råttor
5 tammöss
3 taggmöss
2 skäggagamer
1 blåtungad skink
11 leopardgecko + 4 ungar som säljes
2 grekiska landsköldpaddor
1 guldhamster
Det var nog alla :)
#15 hade inte du sebramöss med ?
#16 Jag fick göra mig av med dom… Dålig linje tydligen då dom började flå varandra 
Vi har:
en naken hund (pudel/chinese)
krullig katt (cornish rex)
albinogrofa (klogroda)
kampfisk
å snart en kotte!!! <3

#20 Men Myra då… Dom tror väl att du skriker efter öl ;) Men för er som inte vet så är Falcon våran nakenhund :P

#21 Oops :P Man man skulle inte tacka nej till en öl i värmen heller :P Falcon är en fantastiskt charmig jycke!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#22: Öl hade VERKLIGEN suttit fint nu ;) Vi har nyss kommit hem från Comventum Arena efter att pysslat med alla förberedelser inför helgen… Snacka om ett jättejobb…Kommer dessvärre bli ganska varmt gissar vi :S Hur mår syster din? Bättringsvägar??
#19 :D så du ska skaffa kotte?
Vem ska du köpa av?
#24 Det är ju lilla Martin från Jennie ju ;) Det jag tjatar om i en annan tråd *fniss*

2Gp råttor.
Sen massa husdjur som jag inte vill ha….som silverfiskar, flugor o sånt. 

# 20 oj vad stor snäckan är…
#25 tänkte väl det^^
orkade bara inte kolla upp på kotteforumet :P heh.
När får du honom då?
#28 25 juli hämtar vi snyggot <3
#29 aha :D va roligt! Han såg riktigt charmig ut :)
Vad jag har hemma:
3 Dumbo töser + 2 blå dumbo töser på g
2 hundar
1 stoor Gp råtta =)
Snart 1 iller valp
Och ev en Sphynx i augusti (om allt går som jag vill :P)
#13 helskotta!!.. Bäst du sätter lås på terrariumet annars kan det hända att en vioss zickan råkar få med sig den hem :-D
Älskar den arten, så snygg!!!

#32 är det inte redan lag på att alla terrarium ska ha lås och vara låsta om det finns djur i dem xD
Det e lag på att det ska vara lås till giftormar och en varningsskylt på varje burk såklart. Men här hemma e de bara lag på att man ska ha dörren till rummet där ormarna är stängd. (Vi har inga gistormar). Men försäkerhetskull har vi kilat imellan en kartongbit som man måste ta bort innan man ska öppna, annars går det knappt.
Jag har en norsk skogkatt <3

Här hemma bor:
9 illrar
4 katter
60 chinchillor
10 guldhamstrar
2 dvärghamstrar
3 möss
Och så lilla jag då förstås.
hur mycket plats måste inte alla dessa chinchillor ta!? :O
ja 60st är en hel del. hur har du dom?.. intressanta djur.
* 5 avels kottar
* 6 Omplaceringar
* 1 Hund
* 1 Katt
* 3 sjusovare
* 2 Nymfparakit
* 2 Kungspyton
* 2 kungsboa
* 4 Majsormar
* 6 tjocksvansade geckos
* 1 Omplacering katt
* 3 Sugar Gliders
* Fiskar
Japps antalet djur växer, pga omplaceringar etc, och sedan så bor man ju hemma igen wiie…
Så man fick ju hem sina djur som man fick lämna hos brodern ett tag ;) Men nu är alla älsklingarna hemma :D
www.blueberryhedgehogs.com
#39.. ja kottar kan du ju alltid råka lämna av en här ;-)
#40 haha jag försöker iallafall dumpa en hos dig :P haha
www.blueberryhedgehogs.com

snäckor, tusenfotingar, råttor, kaniner & hundar.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

söta pluttar :-).. jag har två pastell tjejer. ev en tredje som blir pastell eller vilt
Nu ändrar jag mig lite för det visade sig att min snäcka inte är en A. achatina, utan en A. immaculata.

Det är tydligen rätt vanligt att folk säljer olka arter som A achatina. Vet mer än en som köpt fulicor som achatinor.
MVH Elin
Jag fick ett par som var imp och hade papper. men paprena försvann på vägen till mig. När jag lade ut bilder så sa folk att det inte alls var a. achatina. men på snäck sidan på eng så hade de allt liknande en a.achatina.. så jag vet inte vem jag ska tro på :-/
#46: Här är en till som köpt fulica som A. achatina… Men det misstaget gör jag inte om, numera vet jag hur A. achatina ser ut efter att ha haft både bebisar och vuxna
Lyckat misstag dock, fulicorna jag fick istället var väldigt snygga ^^
#47: Jag kan garantera att du har A. marginata ovum och A. achatina om jag minns helt rätt ;P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Det är lite synd, för jag ville ju egentligen ha en A. achatina för att de blir så stora. Min kommer tydligen inte bli mer än 7-8 cm. Men det gör inte så mycket. För jag tycker om den ändå och jag ska försöka hitta en till av samma art så den slipper bo ensam. :)
Men det är ju synd att de gör på det viset, för snäckornas skull. De olika arterna trivs ju i olika miljöer så det kan ju bli helt fel om man inte vet vilken art man har.
jag har läst att snäckor kan bli deprimerade om de inte har kompisar… Att de blir mer aktiva och matglada om de e fler.
#50 Det läste jag också, men tyvärr läste jag det inte förrän efter jag hade köpt min. Men den ska få en kompis så fort som möjligt.

#50 det är inte fullt ut sant precis. Fins inget bevisat.
Men visst blir de piggare o så när de kan föröka sig. och då alltmer matgalda pog av äggen mm.
Sen om de är ensama växer de snabbare & blir större.
20 årig djurgalen moder*

#20 åå, finfinfin <33
20 årig djurgalen moder*
7 underbara råttor, som jag har tillsammans med min pojkvän.
Ett underbart marsvin som så snart som möjligt ska få en kompis.
Sedan finns det också två vovvar som är familjens :)

Jag har två råttor, alva o edora (: och en katt, belzebub, norskskogkatt/perser
Vi har haft:
2dvärgkaniner
2vattenödlor
vandrandepinnar
1katt(den kom till oss)
och 2chinchillor
Vi har följande djur i vårt hem:
1.0 Pagona vitticeps
0.1 Panterophis guttata guttata
5.14.10 Tammöss
1.2 Katter
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#47 min syster fick dom till sin förskola som hon jobbar på. Roliga djur. ska nog ringa och fråga om de växt något. de låg på 700gram när de flyttade för ca 5mån sedan.
#33 ne. det är endast gift som det är lag på att terrariet ska vara med lås. Sedan är det olika i komunerna också. Vissa komuner kräver tillstånd för vanlig ofm och det priset varierar stort. Sedan är det olika krav på ogiftig orm om de ska vara lås. Även vissa hyresvärdar kräver vissa saker. Bra att ringa och fråga innan man flyttar in.
Jag har:
4 illrar
7 katter (6 st bengaler och en huskatt)
1 Amerikansk Cockerspaniel
2 Leopardgeckos
1 American Painthorse
Miljoner av kvalster.

#37,38 Chillorna bor 2 stycken per bur som är 90x60x100cm stora. Har chillor i två rum utav lägenheten, 16 burar i varje rum. De tar ju helt klart plats, önskar att chillor kunde samsas och leva i flock istället.

Hos mig bor det 22 råttor, samt 18 sts råttbebisar där 16 är sålda men inte ivägskickade ännu.
1 hund
2 katter

1.0 Grå jako
0.1 Rottweiler
0.2 Illrar
0.0.1 Branchypelma bohemi (tror det stavas så)
Sen till slutet av sommaren är det meningen att vi ska köpa en grupp av Dendrobates amazonicus till vårt regnskogs terrarie.
En liten uppdatering av mitt inlägg #56 3.2 Homosapiens
Djur vi haft:
0.1 hund
0.1 gråjako
1.0 hamster
2.2 tam råttor
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Jag har två katter, Findus, sjuuuukt gosig och Vilda, dryg och smal (hon är en abbesinier). Båda sexåringar…
Ska köpa två afrikanska jättelandsnäckor innan sommarens slut, antagligen immaculata

Ha ha, har hänt en del, i och med flytten till lantgård i skogen:
12 hundar, varav 5 är mina. Vittra, en 1-årig goldentik, alaskanhuskybastarden Vidar på snart 7 år, 2 årige siberian huskyn Ego, samt unghundarna ur egen uppfödning, sibbarna Ubbe och systern Skade
Föder upp tammös till utställning, sällskap och vidare avel, har oftast mellan 70-100. Finns nästan alltid ungar till salu. Håller mig till de tickade varianterna, har rent svenska och engelska linjer samt korsade. Registrerad uppfödare i Svemus sedan 1997. Temperamentsavlar i första hand, men de behöver inte vara fula för det! Gäller faktiskt fortfarande. Pysslar med dutch och banded som sidoprohjekt oxå för tillfället.m Kunde inte låta bli fuzz heller, mer eller mindre nakna.
1.2 leopardgecko.
1.0 skäggagam (gamling, blir 12 i höst, funderar på att skaffa ung liten tösabit åt honom).
0.0.1 grönfläckig padda, Givetvis med papper.
1 terrarier med jättelandsnäckor A marginata , hur många som helst, tror jag…
2 arter kackerlackor, de väsande för att de är coola, de andra till foder. Även en eremitkrabba, en bönsyrsa och efter olycka bara en rovskinnbagge.
2 saltvattensakvarium, ett på 160 L och ett pico på 20 L. Ett aquaterrarium på 130 L vatten och lika mycket land uppåt med div fisk. 120 L med koiyngel (de vuxna från dammen är döda vid flytt) kampfisk och grenmal.
1.1 kanariefågel
2.3 kinesiska dvärgvaktlar.
1.6 hedemorahöns (varav en höna ligger på ca 15 ägg som förhoppningsvis kläcks i helgen)
1.3 vuxna gestrikefår och deras 4 döttrar, varav i alla fall 2 stannar, övriga ska nog säljas.
1.2 mellerudskaniner, en hona har 1.1 barn på snart 6 v, som båda säljs om köpare finns, annars sparas honan för vidare avel och hanen bli gryta.
MVH Elin
3 illrar
En hund
Och troligen en mango som kryper ur kylen där hemma.. *murvel*
Jämfört med alla här så har jag verkligen lite djur. Men ändå tycker jag dom tar upp jätte stor plats i lägenheten. Det går knappt att pressa in något mer nu.
0.1 Argentinsk svartvit teju
0.1 Skäggagam
1.0 Martinique anolis
Och så en odling av Argentinska kackerlackor. Hoppas i framtiden när man har mer plats och tid kunna skaffa något mer socialt djur också.

#66 En mango? Lever den eller har du fått mangotroll som stjäl frukt ur din kyl? ;)

En Kanin, en hamster och en hund.
Mvh Ellenfyrkant
Just nu i yngeltider har jag (vi) 66 ormar, 50 möss, 6 fiskar, 1 katt och dotterns hamster.
vi har 2 hundar en rottweiler och en boerboel och en iller och två guldhamstrar

Här hemma bor det endast
1 hund
1 iller
2 katter
1 degu
Tyvärr fick de andra hundarna och min grå jako flytta och de andra degusarna, gerbiler, skäggagamer, hundar, sibirisk jordekorre, kaniner samt annat har avlidit genom åren. 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur
Två huskatter, tre akvarium med div.fisk och 33 st marsvin.
jag har 2 hundar tikar.
6 gerbiler.
2 tamråttor.
7 kaniner.
2 akvarier.
2 spanska revbenssalamandrar.
1 leopardgecko.
1 vattengam.
2 hästar.
5 bondkatter.
3 myskankor.
20 mer eller mindre hönor.
det var nog alla haha
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken

Vi har:
1 st vandrande pinne..
funderar på att skaffa ett Zoo..
Mohahahaa….

Humhum.. Här hemma bor det:
16 tamråttor
16 tammöss
3 guldhamstrar
2 dvärghamstrar
1 kanin
4 marsvin
3 degus
2 majsormar
8 Achatina fulica (snäckor)
4 Achatina immaculata (snäckor)
4 Achatina iredalei (snäckor)
1 Achatina achatina (snäcka)
1 Coenobita compressus (eremitkräfta)
1 Coenobita clypeatus (eremitkräfta)
6 Coenobita rugosus (eremitkräftor)
4 Coenobita brevimanus (eremitkräftor)
1 Pandinus imperator (kejsarskorpion)
1 Selenobrachys philippinus (fågelspindel)
3 Sesarma bidens (krabbor)
Syrsor
Zophobas
Argentinska kackerlackor
Vandrande pinnar
Ja, och så har vi världens finaste hund också, och min sambo har även han en fågelspindel. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Men hjälp vad många djur vissa har! Hur har ni tid med allihop? Jag tycker ibland att jag inte ens har tillräkligt med tid åt mina 11 råttor och katten, och jag är ändå arbetslös…
Har som sagt 11 råttor, 6 honor och 5 hannar
1 katt, kastrerad hona.
4 dvärghamstrar hybrider, 1 hane, 1 hona och 2 ungar, honor (alla ska säljas)
Finns fler djur i familjen:
4 belgiska vallhundar. En Tervuerenhane på 5 år som egentligen tillhör mig. Hans kullbror som egentligen inte bor här men är här mesta delen av tiden. En kastrerad Groenendaeltik som jag inte minns hur gammal hon är som egentligen är min hon också. Och hennes son på 5 år som faktiskt också är min egenligen. Men dom är alla mammas små bebisar så det är mest hon som tar hand om dom och när jag flyttar stannar dom här.
4 katter, förutom min. 1 kastererad hane, 2 honor och en liten hittekatt, hona, som nog inte kommer stanna.
2 hästar, 1 gammal avdankad travare, sto, som nog börjar närma sig 14-15 nu skulle jag tro och en travare som aldrig blev något (trotts bra stam) som vi fått låna in som tillfälligt sällskap tills det blir dags att flytta till annat stall.
Vi har haft massor med andra djur, 1 vattensköldpadda (redeyed/redeared nånting…), 7-8 undulater, några hundra möss (dom förökade sig, dom envisa jäklarna), 3 nymfparakiter (2 honor och 1 "hane" som började lägga ägg när honorna dog XD), 3 dvärghamster hybrider, 4-5 degusar eller gerbiler (minns inte vilket), 1 Collie, 3 hästar, (2 travare och en arab), fiskar, en väldans massa katter, en hel del råttor och några miljoner dammråttor.
Har säkert glömt något… Ja just det, vi har haft en och annan fågelunge här hemma som hittats övergivna/skadade och utsvultna. Antagligen jätteolagligt och så, men det kan man ju inte göra så mycket åt såhär i efterhand…
Har säkert glömt något mer, men det får vara.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag är också arbetslös, och går hemma hela dagarna. ^^
Mvh,
Moa

Förutom sugar gliders och Mumin the opossum, har vi också fått en tillgällig gäst som nästan ramlade ner på mitt huvud när jag fösökte ta bort snön från taket i växtrummet. Den var kallt och såg frysen ut och jag tyckte först att den var död. Men jag hade fel. Jag visste inte precis vad jag skulle göra med den - att sätta den tillbaka i naturen mitt på vintern verkade inte ok. Då fick den en tillfälligt bostad hos oss
#80 Vilken liten sötnos! Han ser ut att leva väldigt gott hos dig. ^^
Mvh,
Moa
Jag har:
5 råttor (Inväntar kull, förhoppningsvis en kille från Norrköping och två flickor från min kompis)
2 hundar (Keeshond) (Planer på att skaffa en liten Pomeranian)
4 katter
Har haft:
12 Kaniner, 3 Undulater, 10 möss (ungefär), över 50 katter (inte samtidigt), fler hundar, 2 Chinchillor, 30 Marsvin, 5 råttor till säkert något mer jag ej minns för tillfället.
E sugen på reptiler och möss igen med :)
http://sunflake.weebly.com
Hälsningar Erica och råttorna :)
Ett tag sedan man skrev i denna tråd :-P
Har inte alls mycket djur kvar i dagsläget här hemma.
2 Hundar
1½ iller
32 Egna råttor + 2 nyfödda kullar(20st) + 5 st semestervakt och 1st här på behandling, ska snart hem igen.
1 majsorm
#83 Hur kan man ha 1½ iller? XD
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Tog hand om en kompis typ 60 råttor. orkade inte med alla mina och låna ut en iller tant till en kompis. bor ännu i norrtälje
Jag har
1 chihuahua
1 hanmus
hade dock en afrikansk pygmé igelkott för några månader sen men kunde inte ha kvar honom så nu bor han nere i helsingborg.
Min bror ska också ev få en myrfarm eller något, förstår inte riktigt vad han vill

#81 Tack :) Det hoppas jag också, jag har haft den i några veckor och lärt redan en massa. Det gulligaste var att höra den äta :)
#87 Haha, ja det är det som är roligast med snäckor, de äter så gulligt. :P
Mvh,
Moa

Jag har 3 st dvärgamstrar, 1 hund, 1 kanin och fiskar. 
Mvh Ellenfyrkant
Jag har 2 katter, 2 möss, 3 roborovski + ungar, 4 guldhamstrar + ungar.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Är det någon som bor i Blekinge? Vill göra ett reportage om exotiska djur.
MVH
Har själv en korthårs collie (10år), samt tre blandras katter, 10,12 och 14 år.
Har även 7 jättesnäckor, 2 reticulatas och resten är fulicas.
Och när man flyttat till pojkvännen i Holland och kommit till rätta, så har det pratats om att skaffa en skunk
<3