Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettoff-topic
Läst 2623 ggr
MoaL
0

OT - Humor :P

Jag postade precis detta på eremitkräftor, och tänkte att ni kanske också skulle tycka att det var roligt. :P

Jag hittade precis en bild på HCA:s bild-sektion, och den kommer inte icke-medlemmar åt så jag skickar bildlänken istället. Hoppas att ni uppfattar humorn. Skrattande

(Och som jag skrev på eremitkräftor så får vi bortse från det tragiska i att rea ut djur. :S)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Silvertrasans
0

Haha ja den var ganska roligt faktiskt Skrattande

MoaL
0

Jag hoppas att alla förstår den och inte bara ser sig blinda på det söta eremitkräftparet. ^^

Mvh,
Moa

Vosjes
0

Haha vad gulligt och roligt! Skrattande

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Ratata
0

Haha, det är lite i stil med de där sjukdomsgosedjuren, där man kan ge bort klamydia och annat spännande. Syrran fick svininfluensan av mig eller så var det en vanlig förkylning. Söt var den iaf :P

MoaL
0

Haha, åh, de gosedjuren lät roliga. :P Var såldes de? Bilder? Skrattande

Mvh,
Moa

Vosjes
0

Hehe jo dessa gosedjur är supersöta fast jag skulle nog inte uppskatta i fall min sambo kom hem och gav mig klamydia Oskyldig

MoaL
0

Hahaha SkrattandeTungan ute

Mvh,
Moa

Ratata
0

Här har vi en länk till hur de kan se ut :)

coolstuff.se

MoaL
0

Så himla pluttigt! Tungan ute De var ju jättesöta. ^^

Mvh,
Moa

Vosjes
0

Jag är lite barnslig så jag är ett riktigt mjukisdjurs freak - både jag och min mor satt och skrek Åh den och den och den vill jag ha! när vi såg dom Oskyldig

Ratata
0

Syrrans kompisar började gnälla om att de också ville ha "sjukdomsgosedjur" efter att ha sett förkylningsviruset som hon hade fått av mig. Det är ju ett bra presenttips ;)