OT - Humor :P
Jag postade precis detta på eremitkräftor, och tänkte att ni kanske också skulle tycka att det var roligt. :P
Jag hittade precis en bild på HCA:s bild-sektion, och den kommer inte icke-medlemmar åt så jag skickar bildlänken istället. Hoppas att ni uppfattar humorn.
(Och som jag skrev på eremitkräftor så får vi bortse från det tragiska i att rea ut djur. :S)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Haha ja den var ganska roligt faktiskt 
Jag hoppas att alla förstår den och inte bara ser sig blinda på det söta eremitkräftparet. ^^
Mvh,
Moa

Haha vad gulligt och roligt! 
Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Haha, det är lite i stil med de där sjukdomsgosedjuren, där man kan ge bort klamydia och annat spännande. Syrran fick svininfluensan av mig eller så var det en vanlig förkylning. Söt var den iaf :P
Haha, åh, de gosedjuren lät roliga. :P Var såldes de? Bilder? 
Mvh,
Moa

Hehe jo dessa gosedjur är supersöta fast jag skulle nog inte uppskatta i fall min sambo kom hem och gav mig klamydia 
Hahaha 

Mvh,
Moa

Så himla pluttigt!
De var ju jättesöta. ^^
Mvh,
Moa

Jag är lite barnslig så jag är ett riktigt mjukisdjurs freak - både jag och min mor satt och skrek Åh den och den och den vill jag ha! när vi såg dom 

Syrrans kompisar började gnälla om att de också ville ha "sjukdomsgosedjur" efter att ha sett förkylningsviruset som hon hade fått av mig. Det är ju ett bra presenttips ;)