Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: annonser
Läst 2013 ggr
smurfan-13
0

(s) ensam degu-tös

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiny Toon's Azul letar efter ett nytt hem, men inte vilket hem som helst! Azul kräver det lilla extra då hon visat sig opålitlig m andra degus-honor. Just nu bor hon ensam och då jag inte har tiden att ge henne känns det inte bra att ha henne som hon bor nu. Hon behöver komma till någon som inte har en massa andra djur, men som har kunskap och intresse av att ägna en ensam degu-tös en hel del tid.

Hon är INTE pålitlig med andra honor. Hon har gett sig på en vuxen hona som hon bott m sen hon var liten, samt skadat en ung hona mycket allvarligt efter att de fungerat bra ihop i flera veckor. Hon har inte bråkat med hanen i gruppen, men skall INTE avlas på pga hennes temperament. Även hennes pappa visade sig ha ett dåligt temperament. Ev. kan en kastrerad hane fungera som sällskap, men jag vågar inte säga att det är säkert.

Azul är idag inte så tam, men m tid och engagemang kan hon säkert bli det. Hon är född 30/8-09, viltblå och himla söt.

Har du hemmet att erbjuda? Priset är inte det viktigaste och transport brukar gå att ordna. Just nu finns hon i Linköping.

smurfan-13
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kom igen, ingen som är sugen, eller som kanske känner någon som vill ha en degus?

Sen hon fick bo själv har hon blivit mer och mer framåt och jag tror nog hon kan bli riktigt tam om man har mer tid att ge henne. Skall försöka ge plats till henne bredvid datorn, så att hon kan få lite mer sällskap iaf.

klick
0

Vilket sötnos! Synd att jag kan noll om degusar, och har råttor..

enbartmalin
0

Jag besitter dess värre ingen värdig bur för henne.
Är väldigt sugen.. Super söt tjej.
Hon bör finna ett hem

Hälsningar Malin

smurfan-13
0

#3 bygg ;)

ev har jag en du kan få köpa om det är så, men egentligen behöver jag den för att kunna ha framtida ungar som inte blir sålda i tid i den…

Buren hon har nu är verkligen på gränsen den med, så den får du inte köpa :P

enbartmalin
0

Jag har precis köpt hus så alla pengar går åt huset just nu.
Har en hel del burar men ingen tom som är stor nog.

Hälsningar Malin

smurfan-13
0

#5 synd :(

UlrikaD
0

Hon är verkligen supersöt! Hade jag haft tiden över att ge henne det hon behövde så hade jag inte tvekat en sekund.

enbartmalin
0

#6 Ja faktiskt. Lite lätt irriterande.

Hälsningar Malin

smurfan-13
0

Ingen? Någon som känner någon kanske? Känns inte alls bra som det är nu då hon är ensam och jag inte hinner med henne ordentligt :(