Träff?
Sommaren börjar lida mot sitt slut. Funderade på om de som kan/vill kanske vill träffas och ta en tur på skansen eller liknande?
Kanske fika i en park runt kanske Stockholm? Vore trevligt att möta personerna bakom nicken och ha en trevlig dag :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ta det i GBG i stället, vi kan gå till Slottskogen och kolla på pingviner och älgar ;)
Haha. det är ju typ 4 tim+ ifrån mig ju :-P. Västerås är det säkert ingen som ändå bor i så sthlm pasar fint för min del.

Det var värt ett försök ;)
Liiite väl långt här ifrån va? :P
Hälsningar Malin

Eller så tar vi linköping som typ ligger så där lagom "mitt" i sverige ;)

Kul idée,
Jag har bott i stockholm och trivs egentligen bättre där men just nu bor jag i Skellefteå, 80 mil ifrån Sthlm :(
Otur eftersom att jag var i Stockholm för typ 2 veckor sedan :P
Med Vänlig Hälsning Lisa
"I världen är Du bara en person,
men för någon är Du hela världen" -83an, familjeliv

Platsen passar mig perfekt! :) Men inte tiden, om man vill träffas innan den 3e september

Jag finns i Norrköping, ingen jättelång resa till varken linköping eller stockholm;)

Jag tycker att vi som kan och vill träffas på lördag 12.00 utanför Helsingborgs tropikarum..
Vi finns på plats!
#9 fusk ante :-P..
Tänkte mest att det kunde vara en kul grej att umgås lite. Går att köra en träff här hemma också. Men det är mycket trevligare att hålla sig utomhus.
Iof så kanske Norrköping också funkar. Som sagt inte så långt att åka :-P
Hej, kan vi inte träffas på Kolmården någon helg i September?
Haha, Ni kommer aldrig få ihop en träff, för många villjor på olika delar av landet! Hahahahaha
Hälsningar Malin

Opps..
Tyvärr så finns vi inte på plats på lördag för då är det ju EXPO-SYD i Kristianstad!!!!
Welcome..