Nya medarbetare!
Fick snabb respons denna gång när sökningen om ny Medarbetare dök upp :-D.
Hälsa mangomelon och lisa-f välkomna till gänget :-D
Och ante. Var nu snäll mot dom ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Halloj, här är jag!
Hoppas ni tänker vara snälla med mig, det är första gången jag gör något sånthär
Passar på att berätta lite kort om mig själv här också. Jag är en (tyvärr) 20 år gammal kvinna ifrån Finland, bor tillsammans med min förlovade och mina djur i ett stort egnahemshus på landet. Jag har alltid haft ett brinnande intresse för djur och har även haft turen att få ha husdjur så gott som hela mitt liv. Katt, hund och har alltid funnits i hemmet, när jag blev lite äldre och fick ta eget ansvar hade jag hamster, dvärghamster, gerbil, degusar, chinchilla, möss, råttor, vandrande pinnar och diverse andra djur. Marsvin och kanin ville jag aldrig ha och skulle inte fått ens eftersom mamma är superallergisk emot dem.
Nu föder jag upp tamråttor och har 34 råttor i olika åldrar och grupper. Jag föder upp svart och blått med bläs och förhoppningsvis dumbo inom en snar framtid. Utöver råttorna har vi en hamster, två gerbilbröder som borde dött för länge sen (haha, missförstå mig inte nu, de är långa vägar över 7 år redan..), ett akvarie, en katt, vår chihuahua Saana och så mina två hästar. Jag är för tillfället arbetslös så tiden finns och det är härligt att ha något att pyssla med om dagarna.
Jag hoppas att jag kan tillföra något till sajten iom att jag är Medarbetare, jag lovar att knåpa ihop något kul så fort som möjligt! :)
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Hej!
Ja, här är då jag, nästa medarbetare(:
Jag bor sedan sex år tillbaka här i Skellefteå med min familj, (eftersom att jag fortfarande håller på att pluggar) och mina 14 djur som består av en hund, kaniner, marsvin, degusar, hamster, katter, två hästar och fiskar.
Precis som för MangoMelon så har djurintresset alltid funnits där, och djur har funnits i hela mitt liv. När jag först kom till livet, så hade mina föräldrar kattuppfödning av Russian Blue och sedan när jag var sex år så fick jag mitt första egna djur, en kanin^^
Sedan har djurintresset bara vuxit och vuxit.
Jag hoppas jag med,att jag ska kunna tillföra något här på exotiskadjur.ifokus, Mitt största arbetsområde kommer troligen att vara på degusar och försöka locka hit lite fler på den delen. Men självklart kommer jag att pyssla med andra saker också.
Ja, det var nog det mesta som jag hade att säga just nu men vi ses och hörs allihopa och jag ska göra mitt bästa för att bli en bra Medarbetare ;)
//Lisa
Med Vänlig Hälsning Lisa
"I världen är Du bara en person,
men för någon är Du hela världen" -83an, familjeliv