Göteborgare Se Hit!
Jag hoppas att det är ok att lägga in denna texten här & att det finns några själar som kan tänka sig att avvara viktig tid till att försöka få in Soraya.
SOS´Soraya är på rymmen i Göteborg och det behövs hjälp för att få in henne. Soraya har varit på rymmen sedan förra fredagen, är skygg och det är ingen ide att försöka fånga in själv då man bara skrämmer henne ännu mer. Hon rör sig runt området Sandeslätt - Hammarkullen, främst nattetid. Vi behöver hjälp att sitta vakt och fånga henne mellan ca 22-05, och alla observationer av henne är till hjälp så att vi kan kartlägga hur hon rör sig. Hon har svart sele på sig (ruffwears nya variant). Hon springer oftast hukad på ett typiskt skyggt sätt och kan uppfattas som mindre än hon egentligen är.
Ser du henne försök INTE närma dig henne! Utan notera plats, tid och kontakta någon av personerna på http://www.tassartillsverige.net/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?286357.0
Det behövs även hjälp att lappa närliggande område, samt sprida infon vidare.
Hjälp Soraya att komma hem!

Och så skall jag se om jag kan få länken att funka
putt
Alltid okej med sådan här info. Viktigt att få hem hunden igen på alla medel som det går. Hoppas verkligen hon går att fånga.
Försöka få ihop ett gäng och bilda kedja.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag delade ut på fb också
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tisdag 29/6 samlar de ihop så mycket folk till Hammarkullen det bara går för att kunna omringa Soraya.
Sprid gärna vidare och hör av er till Tessie om ni kan vara med för info om tid och plats.
Snälla, hjälp till att få in Soraya i tryggheten innan ungjävlarna som vill skjuta henne hinner före.
Skjuta?

#6 ja några puckon erbjöd sig att göra det när de stötte in i dem när de var ute och letade efter hunden. Samma puckon hade tidigare försökt jaga ikapp hunden m moppen = hunden vart ännu mer rädd och försvann illa kvickt :(
De som letar efter hunden vill INTE att hon skall skjutas så klart & är nu oroliga at puckorna tar saken i egna händer :(

skjuta?!!!??? Jag är mållös. Hoppas de (som letar efter hunden) hinner före

HON ÄR HEMMA!!

YAY! Bra att hon blev upphittad av de "snälla" människorna innan snorungarna hann skjuta henne!