Glad påsk!

Påsktema i buren var ju lite roligt! Men det blir nog bara en äggkartong till gerbilerna :D
Här får vi besök av mamma och hennes hundar, varav den ena bara är valp & som vi aldrig träffat innan, så det skall bli himla spännande.
GLAD PÅSK på alla!
oooohhh.. men sluta nu. Ge mig :-D.. jag har varit på vippen att skaffa en till hund nu under 3 år. Men känner mig inte helt redo pga hur dålig min ekonomi varit och strulet med jobbet. Men snart så..
Finns inget bättre än små oskyldiga valpar.
jag ska spendera första påsk helgen på jobbet. erbjudit mig att ta kvälls passen. Men om jag vågar fråga om mer pengar från mamma så blir det nog att se om hon inte vill stå för en gotlands resa. Vore skönt att få komma hem en sväng och stressa av sig lite.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#2 själv är jag såååå tacksam att valpen bara kommer på besök & att jag vet att den åker sen. Valpar är verkligen inte min grej! Jag har gjort min beskärda del m de där små skitarna & håller mig helst till vuxna omplaceringar! Men jag har lovat min sambo att vi nån gång skall skaffa valp, så han oxå får testa på hur det är.
Bild på skitungen som kommer hit :P

#3 Ååh, vilket gulligt litet busfrö! Ser ut att vara kapabel till det mesta :P
Glad Påsk!
Ps, häftiga påskbilder, enbartmalin!
#8 Tack :) Dom är från förra året, har inte hunnit i år :)
Hälsningar Malin
Glad påsk! Håller med #8, roliga bilder! :)

Glad påsk
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Jättefina bilder, enbartmalin! Plutten på #14 såg väldigt nyfiken ut på den stora dunklumpen :D
#14 Tack:)
Hälsningar Malin