Så söt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Denna video är bara så söt.
Med tanke på hur den lille ser ut passar den in här tycker jag
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Haha vilken sötis!
Har själv en liten nakenfis fast dock är han inte dumbo 
Medarbetare på Sphynx iFokus
haha snygga tänder! Finns de i vitt också?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Visst är dom söta, men ja är endå emot nakenråttor..

Ganska fuul om jag får säga vad jag tycker :P
Ganska söt faktiskt!

De är så fula att de blir söta
Älskar dem.
Usch, tycker inte om nakendjur. Onaturligt.
Då syftar jag så klart inte på djur som är nakna naturligt utan djur som avlats fram för att bli nakna ;)
Hälsningar Malin
Håller med.. inte rätt..
Jag håller också med, men de kan ju inte bestämma om de föds som nakenråttor eller som vanliga, så man kan ju inte hata alla nakenråttor…

Håller med #9
#9 jag hatar inte råttorna det är självklart inte deras fel, men tycker endå synd om dom. riktigt synd..

Har hört de inte lever lika länge som håriga råtter vet inte om det stämmer.
Favo bilden är Have A bad hair day
Vad tycker ni om låten till?
Dom är oftast så sönderavlade att dom har problem med sina njurar o dålig hälsa mm.
så nästan alla nakenråttor är sjuka, även om det inte syns så är dom oftast det. aldrig hört om en helt frisk nakenråtta faktiskt..
Så det är därför, jag tycker dom är söta men jag tycker synd om dom, för dom mår inte bra. Och det är inte rätt.
Jag vill inte stödja något som får råttorna till o må dåligt.
Min hane jag har är lite mer än 2,5 år. Har aldrig haft en råtta som levt längre än det och han har typ aldrig varit sjuk, Haft några varbölder men jag har lite otur med det där för nästan alla mina har haft det. Men dom flesta nakenråttor är nog mer sjuka. Jag har tur att ha en sån frisk ändå
Honom tog jag efter en kompis som inte kunde ha honom kvar. Men efter honom blir det inga mer nakenråttor iaf, Tycker också lite synd om dom..
Kom på en sak, När jag skrev nästan alla mina har haft det så menade jag inte alla mina nakenråttor.. För jag har bara haft en och det är den jag har nu. Hoppas ni förstod det xD

Mina nakenfisar jag hade för ett par år sen var friska och blev gamla. Det är stor skillnad på naket och naket, vilka gener det är. Nude och hairless har genetiska defekter och är sjuka, nakna dubbelrexar har inga problem. Mer än att de precis som med rex, kan få problem med inåtvända ögonfransar. Vidare måste man klippa klor på burkamraterna så att de inte rispas i huden. Det gjorde jag ändå, för att inte rispas i min egna hud. Vidare är det bra att ha dem i terrarier, eller ge extra varma och välbäddade bon, då de kan behöva extra värme. Gav även mer energirik mat.
De förlorar mer energi på att hålla sig varmna då de inte har någon päls. En naken råtta känns alltså alltid varm, eftersom värmen strålar ut lättare från dess nakna kropp.
Här far och son:
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#16 Dö söta pojkar.
#1 är också ljuvlig.