Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettoff-topic
Läst 1467 ggr
smurfan-13
0

OT sjuk :(

Det är synd om mig! Jag har varit förkyld ett tag nu m både halsont, slemhosta, feber mm mm. Har väl tyckt att det går åt rätt håll, men så igår när jag gick o la mig slog det till i örat! I en timme låg jag och vred o vände på mig för att det gjorde så förbannat ont. Strax efter ett gick jag upp och väckte min rumskompis för att be om vägbeskrivning till akuten för det kändes som det hela skulle explodera. Rumskompisen ringde sjukupplysningen och vi insåg att det inte var nån ide att dra till akuten då de skiter i en löjlig öroninflammation (hur ont den än gör). Så med nässpray, värktabletter och ett gäng filmer satte jag mig i soffan (för ligga var inte bra). Kan inte direkt påstå att jag såg så mkt av filmerna kanske, men jag sov inte heller.

Strax innan två var jag på vårdcentralen och fick penicillin mot både öroninflammation och infektion i halsen. Sitter i frossa nu medveten om att jag borde vara hungrig, men har ingen aptit.

Fan va ynklig man blir iblad alltså! Men nu längtar jag bara hem till min sambo!!

zickan
0

Jisses.. Kunde du inte ha valt bara ett alternativ? haha.. varför ta allt på en gång :-P

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hawknestgrove
0

se det så här. Nu kanske du slipper att få allt på ett tag!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....