Ot - Agrias terror
Senaste veckorna har jag blivit terroriserad av Agria. Har ett flertal gånger svarat och bett dom dra åt skogen. Har redan försäkringar hos dom men ändå ska de erbjuda mig försäkring där.
De ringer sjukt tidigt på morgonen eller mellan 22-03 på kvällarna. Mycket störande.
Fler som har Agria ringande hela tiden från olika numer?
Litet tips är denna LÄNK
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Men det är ju förbjudet att ringa o erbjuda ex försäkringar efter o innan vissa tider.
Blir terrad av ett 08 nr som bara ringer en signal ringare man upp så kommer det en telefon svarare
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Hum vad är det för nr?. kan du skicka på pm, tror det kan vara agria. Låter som dom :-s

Inte agria det är något annat nr.
Raderar det numera dessa ringer bara dag tid.
Kan skicka det i morgon om de ringer igen vilket jag kan slåvad om att de gör, de har ringt var o varran dag nu hela veckan,tur man inte är hemma.
Stänger inte agria tidigare än 22??
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ingen aning om deras reklam stänger någonsin.
De ringer mig varannan dag trots att jag svarat mer än en gång.
Bara kolla upp nr på vem det är. Är iaf agria som ringt hit samt nått företag som vill sälja rosenrot.
LÄNK
Hmm ett företag som vill sälja nått, borde ju veta att man inte ringer 03 på natten ,för det blir man ju bara irriterad över och kommer då aldrig vilja ha deras produkter, vad det än är för företag som ringer.
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ingen aning. Ett av de nr som ringer reklam av agria har jag ringt upp. Kommer till ett automatsvar på norskbrytning som säger att det är agria. Inte testat att ringa upp det andra nr. Men borde kanske göra det.
Undra om det är agria som ringt mig då. Har varit ett 08 nummer så terrat mig ett tag. Men jag har typ aldrig orkat svara då jag sov 
Sök upp telefon nr på längen ovan i inlägg #5. se om du får napp
Har tyvärr redan hunnit radera det
Och nu har det inte ringt på några dagar.
Det är jättemånga ställen som har problem med sina växlar nu bland annat apoteket, polisen och DHL. De ringer upp slumpmässiga nummer i synnerhet nattetid, där samtal bryts och bland annat apotekets öppettider spelas in på mobilsvaret.. Även polisens öppettider kan hamna imobilsvaret, så jag undrar om det är samma sak här, eller är det en levande person som ringer 03 på natten? 
Jag har inte svarat så sent. Så det vet jag inte.

usch vad jobbigt om man inte får sova…jag är med i nix-registret o det har funkat bra.. de få som ringt har bett om förlåtelse….men det är väl därför som dom trakasserar på mobiler nu för tiden…..o där gäller tyvärr inte nix…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
nej nix gäller ju inte. Jag laddade ned från den där sidan jag lade upp. Ett typ program med de 300 vanligaste slagna nr som folks kommenterat på hitta nr sidan. När de ringer så står det numer blockat av ***.. eller nått.
Dock var inte agrias ena nr med där. De ringde i dag i gen runt 19:30. Svarade och tackade nej igen. Se om de ringer om två dagar igen.

Zickan du har redan försäkring hos dem eller?
Säg till dem att om de forsätter tjata o tele terra dig så säger du upp försäkringen.
Det nr som terrar mig om dagarna är detta 0850112030 går till något sälj företag.
de ringer två gånger dagligen varje dag tur man inte är hemma när de ringer.
Jag har ju iller försäkrat där och hade på igelkott. Inte haft råd att fortsätta med deras just nu med dubbel hyror. Sedan hunden i sveland. Måste ligga på sveland så de skaffar för iller med. Så kan man skita i agria. Så dyra.

Svin dyra o inte så bra säger jag om agria.
Se upp med det fin stilta på sveland.
Har folksam de är så där.
Mh jo det är lugnt. Jag fick hjälp med milla när hon ännu levde. Födde upp chihuahua och hade alltid sveland.
Men vad är det man ska passa sig på hos sveland?
Hur fungerar folksam?. Vilka djur går det där och vad har de för priser typ

Vi hade svelad tilll ena hästen de hade en finstilt rad att hästen skulle vara spatt röngtad om man skulle få ut något om hästen fick spatt liten rad gällde bara islands hästar
.
Hästen fick spatt o det var så vi fick reda på det. den hade klarat böjprov mm o vi hade friskintyg från vett när vi försäkrade den.
Folksam tror jag har till alla djur men är gissar nu dyrare än sveland.
Kolla deras hemsida tror inte de har en lika bra djur info sida som agria som har lite sköttsel råd om alla djur.
#19 folksam har väl bara katt,hund och häst. Många djur är det väl agria som gäller tror jag.

jag har svårt att svara i mobilen nu för tiden om det är skyddat nummer eller något jag inte känner igen… är så trött på försäljare… är väl inte deras fel heller egentligen att dom ringer… det är ju deras jobb… men jag blir less att man inte kan nixa sej fri…de gånger jag kollat upp numren, minns inte vilken sida så brukar dessa försäljare komma upp på "separat" sida där förföljda abonnenter kan skriva upp info om dom svarade eller vem det var som ringde….
#21 Försäljare får väl dock inte ringa med skyddat nummer har jag för mig.
Jag brukar också ha svårt att svara när det är nummer jag inte känner igen. Är det dessutom 08 nummer behöver jag inte oroa mig att det är nån arbetsgivare som ringer ;P
Ibland brukar jag tvinga sambon att svara och om det är nån försäljare så vet han vad han ska säga haha.

brukar tänka att om don nu vill något vettigt så kan dom ju lämna ett meddelande.. så får jag se om jag vill ringa upp….
Säker att det ens är agria och inte någon busringare som terrar dig?:P