S: Chinchillor

Och sen en liten beige tjej.
Chill-Zones Fiona
Beige mvb
Född: 090802
U: Galant´s Brisiris
E: Aquaticas Hercules
Uu: Embla´s Zuti
Ue: NUCH Sennstams Galant
Eu: Galant´s Ulrikke
Ee: Aquatica´s Jordi
Liten tjej än så länge, men jag har två syskon hemma med samma
föräldrar, Knatte och Smooth Criminal.
Fler chinchillor till salu finns på min hemsida.
suck.. *dreggel*.. #2 sjukt fin
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Little Bite…. Aww. <3

Small-Bite är nu tingad och flyttar hemifrån om en vecka.
dreggel här med!
Synd man ligger med dubbelhyror. Annars hade jag nog beställt en till ferret tower och ev skaffat chinchilla. Åtminstone se till att få låna eller besöka någon tam en.
Man blir ju extremt sugen på att skaffa chillor när man ser alla goa bilder!

Ibland kan det vara en klar nackdel att ha många till salu. Hade ett par som var här och skulle titta på lite äldre chillor. (8 mån-3 år) Hade 4 par som satt ihop som de kunde välja mellan. Tycker det är ju alltid bra med lite valmöjligheter i och med att alla är så olika individer.
Men inte…de blev helt kära i allihopa och kunde absolut inte välja istället. Så det fick gå hem igen för att fundera några dagar. Så kan det gå.
#9 haha känner helt igen när man ska titta på råttungar.
Men alla djur är ju så fina och speciella på deras egna vis, då blir det ju såklart svårt att bestämma sig :D

Ska hädanefter ta ifrån folk ALLA valmöjligheter!
Haha trevlig taktik;) Låter uppmuntrande att köpa chillor av dig nu;) "Aaah du vet hon Ulrika som tvingar folk till vilka chillor de ska köpa..:" HAHA xD
Skulle ju hem till madde för att köpa Ashlan och Jadis ena unge (en heterobeige liten söt hona^^), men slutade med att Ashlan följde med hem till mig ^^ Där var det verkligen kärlek vid första ögonkastet! Ashlan hoppade direkt fram till mig och var jättesöt oc snäll, hoppade tillochmed ut på min axel!
(fast det var ju ett tag sen nu;)! )

Men här var det lite kärlek vid första ögonkastet med de flesta hon fick i famnen. Casper somnade efter en stund och Patience snuttade henne i örat. Fnatte flirtade in sig hos pojkvännen och lade sig som ett marsvin i famnen på honom och vägrade flytta på sig osv.
Gha! Då är det svårt! ;) Kan tänka mig att du har mååånga mysbollar hemma…
Lite enklare val med mig och Ashlan^^ Var den sötaste och trevligaste killen. Hade ju inga som helst planer på att köpa han först, men sen utbrister Daniel "A juste, Ashlan e också till salu ju!" haha så det var tur:D

Pga sen avbokning så är fortfarande Patience m.fl på hemsidan till salu. Dock inte Small-bite här ovan för han har flyttat hemifrån.
*Blundar hårt* ..hihi
Synd man har det lite struligt nu med lght och andra djur. Hoppas verkligen ha tid och orka med en chilla i framtiden.
Men kanske behöver åka mot gtbg snart. Kanske man iaf kan få gosa lite ;-)