Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettexotiska-nyheter
Läst 4299 ggr
Amazonia
0

Foder till exotiska däggdjur säljes!

The Pet Factory säljer foder till exotiska däggdjur som tropiska igelkottar, degus, chinchillor, jerboas, oppossums, pygmemöss, zebramöss, taggmöss, ekorrar, präriehundar, apor, flygpungekorrar, gp-råttor, sjusovare, lämlar, sorkar m.fl.

Om du är osäker på vilket foder som passar ditt exotiska däggdjur så maila oss gärna.

Besvarar endast mail via vår hemsida.

www.thepetfactory.se

skanepiraten
0

hade varit trevligt med lite mer info på er hemsida? om typ vad fodret innehåller etc.

Bättre större bilder.

Men ett företag i starten är ju i starten :P

//Gustav

Amazonia
0

Hej Gustav

Tack för dina kommentarer. Innehållsförteckning är på väg. Har inte hunnit göra klart det än. Bilderna kan jag försöka förstora upp lite mer.

/ Micke The Pet Factory

zickan
0

Men halloj :-D.. Välkommen tillbaka amazonia!!.. Du har varit saknad ;-)

Kollade in länken. Det är ju verkligen super med att någon äntligen startat upp foder till exotiskadjur.
Men ni har inge möjlighet att lägga till vad allt innehåller?
Vet att ni är duktiga på djur och vad de ska ha men kul att veta vad man köper.

Länken lägger jag in under våra länkar :-D

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

kallebuschtaxi
0

Hej Micke, lycka till med ditt nya företag!

#1 håller jag med,vore bra med innehållsförteckning och klickbara bilder kanske…

Snygg hemsida annars, säger inte att du är oseriös men jag har större tilltro till företag som har ett namn och ev.tele nr. man kan kontakta.

Bara ett välmenat tipps alltsåFlört

Amazonia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen!

Tack för era synpunkter. Kontaktuppgifter kommer snart upp på sidan. Mitt telefonnummer är 073-7070220.

Lägger upp en bild på mig så ni vet vem jag är :)

skanepiraten
0

#2 vsg :)

Btw kände igen dit namn och nu känner jag igen dig :P Var länge sen nu^^

//Gustav

zickan
0

Tips. Om du skriver en kort artikel/fakta blad om affären osv så kan jag publicera i artikel kategorin. Kan man klistra fast på framsidan osv. Ger lite mer reklam.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Amazonia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack Zickan !

Det gör jag gärna. Ska ta mig tid nästa vecka att skriva en innehållsförtecking på fodret, skriva ut kontaktuppgifter och skriva en artikel till forumet.

Jag tänkte ha erbjudande på foder till Ifokus-medlemmar, det kan vi diskutera nästa vecka.

Mvh Micke The Pet Factory

skanepiraten
0

#8 Vi väntar med spänning :)

//Gustav

xcess
0

Det här gillade jag! Det kommer en beställning så fort lönen trillat in!

Amazonia
0

Hej

Nu är hemsidan uppdaterad med kontaktinformation samt innehållsförteckning på fodret.

Tyvärr gick det inte att förstora upp bilderna.

Mvh

Micke

FunkyShrimp
0

fanns ingen mat till igelkottar vad jag såg.

Amazonia
0

Puttar upp tråden!

FunkyShrimp
0

svara gärna på vart det finns foder till igelkottar på din länk som du skrev i inlägget :P
såg inget om det

Amazonia
0

Gå in på rubriken Foder, det är bild 17. Mellan Gnagarpinne till kaniner och gnagare och Känguru pellets 25 kg. Bild kommer snart.

Hittar du ? :P

gulzebra
0

1,0 L, visst står väl det för 1 liter? Eller tänker jag fel nu?

Jag blev förvirrad nu när jag såg att 1,0 L hö går lös på hela 49 kr nämnligen… Det låter så sanslöst dyrt liksom, betalar själv 98 kr för 110 liter hö på zoo Obestämd

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

kallebuschtaxi
0

#16 Själv har ja köpt prima analyserat hö fär 1kr/kg

Men detta gällde väll special hö anpassat för enskilda djurarter i små konsument förpackningar importerat från tyskland och tillverkat i ?? vet ej , men det blir ju svindyrt då.

Tror nog dom flesta höätande djur nöjer sej men vanligt svenskt bonnhö av god kvalite som basfoder…

gulzebra
0

Det vete sjutton, står ju inte vad det innehåller annat än att det är ängshö, och ängshö går ju att få tag på i alldeles utmärkt kvalité här i Sverige också… Om man nu inte ska ha något speciellt i höet som inte finns att få tag på här, men det står ju ingen innehållsförteckning där heller. Då blir man lite lagom förvirrad när man ser literpriset :P

Förresten TS, lite konstruktiv kritik - skippa gärna "mm" i slutet på innehållsförteckningarna och skriv ut allting istället. De som inte bryr sig i vad som finns i maten köper varesig innehållsförteckning finns eller inte, medan de som vill ha koll på sånt vill veta exakt vad som finns i maten och inte bara en del av det. Kort sagt så är det nog lättare att fixa köpare med hela innehållsförteckningen :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Amazonia
0

Hej

Det är vanligt ängshö med örter i. Men pga av den dyra frakten och att det packas i små förpackningar blir det dyrt i längden.

Själv köpte jag tonvis med hö till mina hästar för några öre kilot. Men då var det i mängder och svensk hö utan en massa onödiga omkostnader.

Jag ska skriva ut resten av innehållsförteckningen.

Tack för era synpunkter!

gulzebra
0

Ok :) Mjo, det kan nog konstateras att det blir snordyrt att beställa sånt :P