S: Sjusovare...
2.5 sjusovare säljes eller bytes mot något inom ödleväg..
Skicka sms, för jag är ej vid datorn något mera idag..
mvh
Ante
www.lovenest.se
0768-562504
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHh vad underbart, sjusovare!
Synd man inte hade mer plats eller pengar… Varför ska ni inte ha kvar dem?
underbara djur önskar jag hade ett ledigt terrarium till dem..
*Tjatar-på-mamma*

#1 som vanligt så är det nya dyra projekt som lockar, men vi kommer att behålla några..
de som säljs är vuxna djur.. 250:-/st är priset tänkt..
*fortsätter-tjata-på-mamma*
Bara ett problem, ehm. mamma hatar djur! Har verkligen inte det minsta intresse för dem. Inte något vidare intresse för mig heller. Och verkligen inte intresse för mina intressen.
Och så tjatar jag ju på att hon ska hjälpa mig betala huset vi vill köpa.
Men ja, jag tjatar vidare. Har iaf fått henne att medge att de är söta, skickade några bilder till hennes mail.

Kan sjusovare bo två och två eller i flock, inom samma kön utan bråk? Om man inte vill ha hona+hane och få bebisar menar jag.
Ja de måste de väl kunna? Själv har jag bara hört om folk som haft flockar med samma kön:P

Jag sökte runt lite och hittade vad jag ville veta. Visste inte så mycket om sjusovare direkt.
Nej inte jag heller! Och man hittar inte så mycket fakta på svenska, det finns ju den sidan sjusovare.tk eller vad det är, men förrutom det får man nog söka på engelska. Doormouse har jag för mig det var sjusovare hette… Eller kanske stavades dormouse.
Men verkar vara trevliga djur! Och underbart söta är dem ju… Blev helt förälskad när jag såg dem hemma hos ante…

För smått för mig, föredrar flygpungekorrarna då. Lite att hålla i.
Ja flygpungekorrar står högt på min lista också! Men är lite kär i dessa också moahaha. Och de är ju en hela aning billigare också ;o Hade de legat i samma prisklass någorlunda hade jag nog föredratt flygisar:P
Djur som man inte behöver gosa med är bättre för allergiker dock ;)
Ante vi kan byta några mot korren! ;D
Hälsningar Malin

#13 tyvärr så har vi inga jordekorrar ju..
och vill gärna inte ha enstaka djur.. sorry, men snart är det jul
och jag tror att även jag kan vara snäll då ang. priser på hela gruppen…
mohahaha
#14 Trodde ni hade.. Hmm.. men men. Som sagt så har ekorren akvariet som nästa djur ska ha, så inga nya djur förrän h*n har hittat ett värdigt hem :)
Hälsningar Malin

Skulle inte ekorren till Zickan, eller har jag blandat ihop den med någon?

Kan du lägga upp en bild? :)