Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikett: annonser
Läst 2210 ggr
zickan
0

Voljär skänkes mot hämtning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haft min bur nästan ett år och rätt trött på den. Dags att hitta på någon ny rolig bur till ekorrarna.

Den är byggd för fåglar i obehandlat trä, glasrutor på under delen runt om utom på baksidan som är en tunn spånplatta.
Den väggen skulle behöva bytas ut mot ny. är lite tugghål på mitten av denna. Jag lagade med att sätta över en träbit.
2 stora luckor fram där glaset sitter. Man får huka sig in. Sedan en stor dörr på högra kant sidan.
Går att sitta inne i buren eller gå runt. Varit hem åt råttor under ca 2 mån.
Men sedan ett perfekt hem till ekorrar.

Lite sprucket på glaset som är på med tejp. Men det har funkat och hållt länge. Har lång tid på sig att leva till.

Den står nermonterad i mitt garage i virsbo. behövs större bil, gärna släp. Långa delar men platt paket. enkel att montera upp. kan ha försvunnit någon skruv nu vid ned monteringen.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

zickan
0

Passande till ekorre. Eller varför inte chinchilla, fågel osv.

[veralera]
0

Haha lite långt hem till mig annars hade jag passat på;)

zickan
0

Jo det är ju långa streckor. speciellt när jag bor i skogen. haha..

fannsan
0

Jag tar den om den fortfarande finns kvar? ^^

zickan
0

den är bara att hämta. jag ska till en kompis en stund i morrn men hemma senast kl 18. sedan hemma på lördag förmiddag

fannsan
0

förlåt att jag inte har hört av mig men datorn gick sönder och jag har nu fått låna en kompis dator! men är fortfarande jätte intressead och undrar om de går denna helg om buren finns kvar att hämta? mvh fannsan!

zickan
0

jepps den finns kvar. håller åt dig. bara hämta till helgen om du vill. kah är ledig och troligen hemma och pysslar

fannsan
0

Går de ok att hämta de på söndag? och vilket tid isf? kan du skicka ditt numer på PM ifall vi hamnar lite fel ;)

zickan
0

073-9594112. jag är hemma hela dagen. bara jag vet ungefär, brukar vara ute med hund och iller rätt mycket i skogen.

fannsan
0

om vi ringer cirka en timme innan vi är där? vart bort du specifikt? typ vilken gata, kanske färg på hus, vilken del utav byn/stan ligger huset på eller något sånt? :D

zickan
0

virsbo - norrgårdsgränd 4 rött stort hus med vita knutar.
Men ring är nog enklast. lite knöligt att hitta in hit när man väl är i virsbo. ligger nära stora vägen. första höger efter fotbollsplan. kör över ett övergångsställe och direkt vänster in på en grusväg. i T korsningen åt höger. rakt fram och vänster vid de röda garagen. där bor jag ;-)

fannsan
0

vi åker nu och är där om cirka 3 timmar ;) ses snart då!

zickan
0

haha.. hade nästan glömt. tur jag blev upringt ur sängen ;-)

Inlägget är låst för nya kommentarer