Bilder på era GP
Kan ni skicka in bilder på era GP.. vore kul att se flera GP bilder…
Är så nyfiken…
Har fått svar ifrån onoff att min kamera äntligen är påväg hem ifrån 2 måns reparation. Så snart kommer jag bombadera alla med massa söta bilder hemifrån :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Zickan.. har du bilder på GP?
jepp men inte på denna datorn. ligger massa bilder uppe i div trådar ;-)

GP?
#6 sök i artiklarna efter Pounched rat, där finns lite info om vad en gp-råtta är :) Sök även på gp för mer information och bilder! :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Suck! Så fina de är 
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
De ar sa himla coola… Finns det nagon som kan fota sin GP nar den halls av en manniska? Gillar att se hur stora de faktiskt ar. 
Ingen som har bild med mat i påsen ? :)
Tack Zickan :)
#16 HAHAHAHA JAG DÖÖÖÖR
Nu förstår jag varför de heter som de gör xD
Engla på den bilen har bara lite små saker. jag har en bild där alva stoppat in 22 gröna vindruvor. sedan vet jag inte om jag har kvar bilden där min andra gp nemesis nu inte lever. men hon hade en mobil instoppad som låg på tvären
Åh, om du hittar dem, kan du inte ladda upp dem? :)
Vad söta! :'D
Aw men vad sötigt! :)

du zickan vad för djur har du :) det kan väll inte vara vanlig råtta ?
dem är riktit söta :D
#29 GP råttor, jätte enorma råttor vad jag förstod det som ligger de på 1-4 kg och har hamsterpåsar i kinderna xD
gambianska jättekindpåsråttor. dvs inte tamråttor.
Finns ett stort släkte med råttor där gp råttan är en av de största. Finns även en som vanligen kommer upp till 5 kg och ibland mer. Nu mins jag inte namnet men det har varit på tal att importera från ett håll i sv. den råttan ska vara enklare att hantera än gp råttan. om det är fallet är jag nog bra sugen :-P
Mina nerver är lite sönder just nu så mina tjejer bor inte hemma just för stunden. Alva har flyttat till ett yngre par som kom på besök hit. Hon var jätte tjurig mot mig och alltid varit. Går sjukt bra med alla andra men mig skriker, slåss och kan hugga. De nye ägarna flötrade hon sig in hos lite mer än till mig. Så jag har Engla i sthlm hos en annan uppfödare, hon bor med en grabb och vi hoppas på ungar. Får se om jag kan få hem henne senare när jag bor närmare jobbet och hemma mycket mer. Mindre pendling.

ok tack :)
#31: Kan det vara rörråttor (cane rat) du tänker på? ^^
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#34 där kom det :-D
Håhå de är så fulsöta ^^ Det blir liksom så fel på nåt sätt, marsvin ska ju inte ha svans! ;)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Haha vilka coola djur! Jag visste inte att dom fanns :D
och sökte upp TJS kaninen för en puss genom gallret.