OT-Äntligen, huset blir vårt...
På fredag ska vi åka och "shoppa hus" (haha).
Äntligen… Ska bli så skönt att slippa denna j'''a lilla lägenheten med en hyra som dödar oss!
Men vet ni vad som är det bästa av allt??? JAG FÅR EN HEL DEL AV HUSET TILL MINA DJUR! Med eget "kök" (världens minsta kök, men finns iaf kyl, frys, och en diskbänk! väldigt bra…), toalett mm. UNDERBART! Så slipper man råttlukten i resten av huset.
Och så en ordentlig dörr så man kan stänga av till resten av huset, så har vi fest eller gäster så behöver man inte hitta ölburkar inne i chinchillaburen nästa dag… (Inte för det någonsin hänt haha, men ändå… Just nu får inte ens Emilio dricka öl med sina vänner hemma för jag är så nojjig xD)
Och så kan äntligen alla djuren få ordentliga burar. Gud vad jag hatar gallerburar!
Och så slipper man gå i Malmö stad där varenda jävla kotte är incest och har inget liv, så man slipper att alla i malmö vet vem alla är(När jag var gravid kunde jag inte ens gå på stan, alla jävla fjortisar "OMG kolla där är hon vera, hon är graviiiid, med emilio, du vet han som piercar"… och inte direkt diskreta var dom heller…)
Ska bli så härligt att äntligen vara okänd… Kunna träffa folk i ens egen ålder, utan fördomar…

GRATTIS!
Blir genast lite avis här ;) Vill oxå ha en vettig del av mitt hem till mina djur, så man kan skaffa lite fler & framförallt avla mer än jag gör idag.
Men vad är det för konstigt folk i dina trakter? :P

Grattis! låter trevlig, jag vill också flytta till hus…
:D
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#1 Riktigt konstigt folk! Jag lade in en bild på min mage på min bilddagbok (…) när jag var i v18 och sen dess har hela malmös fjortisliga stalkat mig för det är ju "såååå coolt med en tonårsmamma". Förrutom det faktum att det finns typ 50 andra här i Malmö, men visst xD
Men ååååh vad jag längtar…
Men tänk så tragiskt, vem ska nu komma och hjälpa dig städa alla dina burar osv? ;)
´#4 jag tvingar dig till kristianstad moahahahaha!!
hahaha hm… det kan jag väl köpa ;P