JAVAEKORRAR!!!
Nu på lördag så är det först till kvarn med att köpa ett avelspar utav Javaekorrar..
Pris: 5000:-/paret
Kan levereras ifrån Halmstad till Skåne samma dag..
Dessa djur säljes endast pga. platsbrist!
Läs gärna artikeln som Zickan gjorde ang. javaekorrarna, den är bra.
Det är minst 2kvm. som gäller för hållning utav dessa djur.
mvh
Ante
www.lovenest.se
0768-562504
Oh vad jag vill ha dem! Varför varför är jag inte rik utan världens fattigaste just nu:( Haha :(
Ville bara säga att anledningen till att jag slutade svara dig igår var att jag snubblade så min mobil åkte ner i toaletten så jag hann aldrig se vad som stog i sista meddelandet. :P Klantig är jag:P

Mohahahaha
Det viktigaste smsét i hela ditt liv och du tappar den i toan.. hehe
nu får du allt grunna på vad det stod där..
mohahahaha
Har ni hittat köpare än? Jag fortsätter fjäska för pojkvännen:P

Vi kör upp nu på FM, sedan kan vi nog träffas i Hässleholm under dagen..
Putt..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Tack för att du puttar för dessa underbara djur!!!
Men just nu så är någon ifrån skåne, på väg hem med dessa ekorrar!!!
Vem det är kommer det nog på tals om, inom det snaraste…
Ekorrarna bor hemma hos mig nu=D Så nu är jag stolt ekorr ägare=D
Haha jag som lovade mig själv att sista djuret jag skulle köpa var mina 2 första degusar, de var mina 12e och 13e husdjur, då tyckte jag att det var mycket men nu är man väl uppe i snarare 40:o haha
De är skitfina, har suttit och stirrat på dem skitlänge nu (de stirrar lika mycket tillbaka haha, de bara "vem e de där, var e vi:O" så snabba de var, vi öppnade lådan för att släppa in dem - de hoppade in snabbare än jag hann blinka!
#7 Grattis!
Riktigt avis.
Det borde du vara moahaha! ;D haha
Haha skoja bara men mja dom är riktigt fina faktiskt. Finare än jag trodde för att vara allvarlig men jag tror jag måste fixa en riktigt barnsäker bur, dom springer f'n i 190km timmen verkar de som, orka ha två sånna lösa i huset bara för att lillen blev nyfiken och ville öppna en dörr.. :O

Grattis! Blev lite nyfiken på hur en 2 kvadratmeter stor bur ser ut. Har du bilder?
grattis
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#10 Jag ocksa! Vill garna se bilder pa buren. :)
Ulrika och Emma:)
Det blev lite missförstånd mellan mellan mig och ante, själv trodde jag att det var NÄSTA lördag vi skulle köpa ekorrarna, men de hämtade hem dem denna helgen och för att inte de skulle behöva möblera om alla sina djur helt mm, så åkte de hem till oss denna helgen, så buren är inte klar, under natten har de bott i en bur som jag från början tror är till för illrar, den är ~180 hög och runt en kvadratmeter i bottenyta (inga påhopp från okända människor tack, det är bara en dag) tills den nya voljären blir klar ikväll. Snackade med ante om detta innan jag hämtade dem och han sa att det var lugnt när det bara handlade om några dagar:)
Får tränga ihop mig ännu mer haha, nu äre inte mycket hus kvar till mig utan djuren har invaderat allt:( ;D
Lägger in bilder så det är klart!

Åh så spännande! Vill se massor av bilder sen!
Ja jag kommer dränka er i mer bilder än ni vill ha:P Men just nu har jag världens sämsta kamera + att det går inte att se bilderna i datorn eftersom både bildvisningsprogrammet och pain totalkollapsat:(
Dom är jätte fina :D