Första advent
Tiden går fruktansvärt fort. Nyss var det sol och bad. Nu är det solarium och blöta strumpor. Minimalt med snö har setts till trots varningen om en varga vinter.
Kommer ni gå på julmarknad, dricka glögg och tända lite ljus för mys?
Kommer djuren få något gott att äta.
Hur blir det mpt lucia och julen. Är det några nya djur som är påväg hem eller några som är på väg att flytta hemifrån?
Kanske har lite mysiga bilder på div ting som associeras till december månad?
Jag jobbar bredvid central lasarettet i västerås och från lassis kan jag sitta och lyssna på julmusik därifrån. Jätte mysigt.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag stor pynt amin lgh i tisdags innan jag åkte upp till sthm, vill ha det fint och mysigt när jag kommer hem.
Djurvakten och en annan vän har varit och tittat på film hemma hos mig efter en kontroll och matning av djur, jag fick ett sms som sa: "- Du kan vara lugn, inga tomtar kom till skada under kvällens bravader, men hade det hänt något hade det inte varit mitt fel din satans pynt-maniac! Tomtar överallt!"
Hälsningar Malin
Asg.. :-D.. Jag gick upp jätte tidigt i går och stort städade burar. Så i dag när jag kommer hem från jobbet ska jag ta skytte trafik till vinden och ställa upp allt igen. Dragit ned massa saker för att fota och kasta upp på annons. Har så fruktansvärt mycket djur prylar som bara ligger och skräpar. Sedan sätta upp lite advent saker. Men tomtar får vänta tills efter den 16 dec. Är en skriven lag i våran familj. ALDRIG nämna eller ta fram jul saker innan mamma fyllt år.. hihi
Oh no! Orka väna med julen!!! :O
Hälsningar Malin
Haha.. det är ju långt till jul. först är det advent med lite små pyssle och stjänor. sedan lucia med lite bakande och mys. sedan kommer jul med tomtar

Jag är en sån där som flytt jul så gott det gått under 10 år, men iår är jag supersugen! Har pratat om julpynt, julgardiner osv, men det blir nog bara min adventstjärna i fönstret trots allt.
Idag har jag och lillhunden varit på adventsmarknad i Gamla Linköping iaf. Köpt brända mandlar & en fågelkärve :) Nästa advent blir i stockholm på ADC & julshoppande m lillsyrran. :)
#8 jag är såå avis!!.. när man bodde hemma på gotland så gick man på stan varje år. Sedan jag flyttade för 7 år sedan så har jag åkt på att få jobba varje jävla gång :-(.. saknar julmarknaden :-(
Suck… just pyntat en massa på jobbet. Hemma blir det bara två julstjärnor. Och närmare jul kanske det blir en liten julgran om jag får för illrarna samt nån buske eller liknande inne hos ekorrarna. De älskar sin "gran" varje år.

Här är de inte en tomte så långt ögat ser…. jag vill värkligen julpynta i år men de är så svårt när man inte vet vad man vill ha :-P Tror de blir två stakar, kanske tre, sen vill jag ha en stjärna och några tomtar!!! tomtarna får jag nog tjata för att få in i lägenheten :-P
igår var de nån julmarknad men jag orkade inte…
Lucia blir de nog inget speciellt heller, möjligen en Lussebulle eller två :-P
Sen på julafton vet jag inte alls vad som händer :O
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
Åh jag hatar julen!
Har sånt djupt förakt mot hela högtiden…
Tror det beror på att jag som möllanbarn helt plötsligt hamnade i en klass med värsta snobbarna, det var inte så roligt när klasskamraterna i fyran fick ett xbox OCH ett playstation OCH en digitalkamera OCH en dkny väska OCH gucciskor OCH canada goose jacka OCH en dvdspelare, medans man själv inte ens fick en tiondel av vad de fått… Det roliga var att jag själv var jättenöjd och kände mig bortskämd - TILLS man kom till skolan och alla andra började berätta vad de fått…xD