Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettoff-topic
Läst 1719 ggr
zickan
0

#1 natt/kvällstråd

Är det bara jag som sitter upp på nätterna och pillar med datorn?

inget kul eller speciellt som händer i natt? några bra morgonsplaner?.. jag ska iaf sova ut tills jag vaknar :-D. Tror jag vågar mig på att sova en hel natt nu. Både och har en råtta som behöver handmatas.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[veralera]
0

haha nej du är inte den enda som sitter vid datorn på nätterna:P

Förresten är min dator någorlunda fixad nu=D Sitter vid min vanliga dator nu så jag skriver en artikel om kameler som tamdjur i helgen=D (hoppas det är godkänt som "exotiskt":P)

zickan
0

Snyft snörvel.. Man känner sig ju ensam om nätterna :-P

[Tassy]
0

OvO -Hohooo  <--- nattugglan nummer 1, here I am! Skrattande

spiritedaway
0

Jag borde inte vara vaken nu. Men sånt händer när man är arbetslös Tungan ute

[veralera]
0

Själv e man fortfarande vaken. Fast min pojkvän sitter och snokar över min axel so i just guess that han vill att jag ska komma och sova nu. (0:

zickan
0

Haha.. men titta inte bara jag som är en nattuggla :-D

Mikaela_B
0

nej nej, här är en till som sitter uppe hela nätterna, dock sitter ja verkligen hela nätterna med… =/

ganska långtråkigt och en formigt, speciellt en söndagnatt går inte ett pisssssss på tv heller.. suuuuck

www.blueberryhedgehogs.com

zickan
0

mh inte mycket på tvn i dag :-/

Mikaela_B
0

ne menar det, helt sjukt.. vardagarna är rutin för min del nu för tiden, vet när programen börjar och vilken kanal, så då har man att göra, nu en söndag?! Nee inte ett skit..

Tycker helgen sänder allt mer skit på tv,inga bra filmer eller nått på kvällen när man  vill mysa med djuren och ta de lugnt i soffan liksom. Bara skräp…

[veralera]
0

Nu har det hänt igen!

Klockan var nio precis och helt plötsligt är den tjugo i tre.

Varför går tiden alltid som snabbast mellan  8 på kvällen och 3 på natten????

JAG LOVAR härmed att imorgon är sista jävla dagen jag ska lägga mig sent. Pallar fan inte detta haha, känns så deprimerande att vakna på eftermiddagen och bara någon timme senare äre mörkt…

zickan
0

#10 haha.. hade samma kul i går. Gick upp vid 11 tiden som är rätt tidigt för mig på en ledig dag. Bara för att hinna städa en massa. Vid 17 tiden trode jag det var typ 22-23 kanske. Rejäl chock att hon inte är mer. Sitter "kort" stund vid datorn. Kollar klockan och hon är runt 00 nästan. asg

Ladyinred
0

ikväll kommer jag oxå bli sittandes här. ska endå upp vid fem, vilken vits är det att sova då?

Ladyinred
0

så där, nu ska man strax iväg till "jobbet" efter att ha varit vaken i över två dygn (minus två timmar power nap i går vid lunch).. detta kan bli spännande:P

[Tearix]
0

jag är helseg.. somnade typ 19, under dan browns nya bok :p,

hade det varit vardag hade jag säkert sovit tio timmar och varit lika trött endå. funderar på att sno sköldpaddans dagsljusrör och ge mig lite ljusterapi :p

UlrikaD
0

Själv kör jag chillornas dygnsrytm. Vi går och lägger oss vid 6-7 tiden på morgonen. Brukar funka fint men nu är det inte så smart för jag måste gå upp kl.10 imorgon. Suck!

[veralera]
0

Haha brukar också köra lite på chinchillornas dygnsrytm:P Inte till 6 men till 3-5 någongång sen får de busa utan mig:P

Men ja, när man ska upp klockan 7 på morgonen för att köra 2 timmar till att kolla på hus där man ska vara klockan 10… Inte så lyckat. Fick sova en timme, gick som en zombie resten av dagen och somnade sen vid nio. Säkert första gången jag somnat så tidigt sen jag gick i femte klass haha:P

Mikaela_B
0

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

jag har sååå tråkigt.. alla djuren sover :S Hör någon kotte som e vaken men annars så sover varje kotte (alla ) i hushållet,,, suuck

Ladyinred
0

i vanlig ordning blir man väckt av katten som har tråkigt. han jamar konstant tills man går upp. efter en timma fick jag ge upp mitt försök att sova.. en dag stryper jag honomSkrikandes

zickan
0

Suck.. sitter man själv här i natt med :-P Någon annan uppe?

Själv blivit portad ifrån facebook. någon jävel som finner det kul att anmäla mig till abuse. suck… andra gången nu. inge fb spel för min del i natt.. hehe

UlrikaD
0

Är vaken men sitter mest och suckar. Tycker alla djur är sjuka nu och inget är roligt direkt.Obestämd

Ska nog bädda ner mig med nån katt och nån iller och kolla på film ett tag istället.

zickan
0

Haha.. det gjorde jag med. Jagade upp en iller och tryckte ned henne i soffan med tvång sedan kallade på hunden och satte på lite anime serie. Illern gav upp efter en bra stund och somnade en kort stund innan hon surade till och gick.

Trollhassel
0

Jag är uppe sent på onsdagar, fredagar och lördagar då min sambo jobbar. Kan inte sova innan jag vet att han kommer hem oskadd. Inget kul att köra bil på nätterna efter ett långt arbetspass och väghalka. Brukar bli 3-4tiden jag lämnar datorn.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

zickan
0

nej det kan jag förstå är lite nervigt :-/