Oskiljbara?
Det finns massa under i världen. När man tror det är kört så finns hjälpen ändå inom räckhåll när man minst anar det.
Jätte söt LÄNK
Har du varit med om något liknande?. Kanske själv har massa goa bilder att visa upp?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Gällande tigerungar som man ser tillsammans med andra djur är jag väldigt skeptisk! Ofta handlar det om tigrar som tas mkt små från sina mödrar (som hålls under hemska förhållanden enbart för att föda upp ungar) och sen utnyttjas som ett turistnöje. Självklart är det lättare att låta en gris föda upp tigerungarna än att flaska dem själva. Ofta slås tänderna ut och klorna tas bort och så används ungtigrarna som turistnöjen så som fotografering mm. Får ont i magen av såna bilder och tyvärr förstör de alla andra söta bilder

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Söt ekorre som är adopterad av katt… Lade in den i ett annat inlägg men kom på att den passar ju här! =D
Men den verkar inte ha värsta superhälsodieten… ;D men go ändå!
Håller med #1, konstigt att det just RÅKAR vara tigerungar som är övergivna? Men ja, vad ska man göra… Vissa bryr sig bara om pengar…
Men sen har vi ju min lilla Mowgli också, liten mus adopterad av råtta.
Här e han och ett kull"syskon":)
(haha vad jobbig jag måste vara som tjatar om musen hela tiden xD )

#2 så det är HÄR min bett-bild hamnade! Trodde den hade raderats från bett-tråden som jag var övertygad jag la den i. Ja ja…