Bildtråd: Hur bor era djur?
Som rubriken säger, hur bor era djur?
In med bilder på era burar odyl som era exotiska djur bor i! :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hej , har inget exotiskt djur , som ni menar , men jag hoppas att det går bra att ladda upp min sköldpaddas bur? Det är en trä låda som en släkting byggt. På bilden ser ni också fjodor, den Ryska Stäppsköldpaddan.
nästan klart! Oj vad sne den ser ut på bilden! Nätet och det lutande taket är för att katterna inte ska klättra upp. Vilket dem gjorde i den gammla, och kissa i sanden, fast hålen inte var större en en handflata6, kanske 7 , kilos katterna klättra ner där också!

Putt
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

#4 Vad kul att se dig här med! Har sett att du blivit aktiv på zooen en del nu.
Dela med dig av din kunskap! :D
Hälsningar Malin

ja man har rest en del, och haft fullt upp med mina projekt,
men nu har jag lite mer tid att sitta framför datorn lite,
kommer att jobba en del framför datorn nu framöver med ett projekt så nu kan jag vara lite aktivare på djursidorna med.
mvh

Putt!

Putt
#8 Vilken underbar degus voljär! de måste trivas otroligt bra i den…
De flesta jag har sett har ju degusar i små hamster burar:/ (lagliga mått för degusar är ju inte mycket större än för hamstrar… Helt sjukt!)

# 10 Tack
Jag o tjejerna, Twix, Pringels o Liten är nöjda med buren. Degusar behöver kunna klättra. När jag sätter in nya grenar blir de överlyckliga. Degu o hamster har ju jätte olika behov.