Exotiska Djur iFokus

Exotiska Djur

Etikettexotiska-nyheter
Läst 911 ggr
zickan
0

Igelkottar ifokus med hos expressen

Igelkottar iFokus har lyckast komma med i extressen. Mycket kul att det sprids massa info om dessa underbara taggbollar.

Mer om artikeln finner du här: LÄNK

Några knep på hur vi kan få exotiskadjur att synas mer?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[veralera]
0

Anledningen till att det finns en länk med, är att de först skrev "igelkottar trivs bra i en marsvinsbur" eller något liknande.

Detta resluterade i att alla kotteägarna blev sura och skrev in klagomail haha!

Men lite kul "reklam" att de skrev med länken=D

Mikaela_B
0

Mmm, en artikel som givit mig ett rent he*vete med arga mail och fördomar… Jaja man borde vara van vid detta vid de här laget, och än va de inte sista gången som något sådant dök upp

www.blueberryhedgehogs.com

[veralera]
0

#2 vadå då? Alltså har någon mailat DIG med arga mail?

Mikaela_B
0

Ja med tanke på att jag har annonser ute på blocket och dom står med mitt uppfödarnamn, sedan att det blev länkat till vårat forum igelkott iFokus så får folk lätt tag på mina uppgifter där med…

Så tror det är på så sätt som folk fått min mail och skickat arga mail där de förekommer att jag är djurplågare som håller igelkottar som djur, att jag avlar på ett djur som skall vara frisläppt och gud vet inte allt…

De va 1 år sedan sist jag fick sådanna mail :P Nu började de igen efter att jag skickade in klagan mot artikeln och den ändrades och dom länkade ut till vårat forum hehe..

Så finner ingen annan anledning och tror inte på slumpen så mkt att de bara skulle vara en tillfällighet att det förekommer mellan 6-9 mail om dagen under en period på 5 dagar liksom från att artikeln släpptes…

www.blueberryhedgehogs.com