Ot - Höstmörkret
Vad hittar ni alla på ute i höstmörkret?. Är det några planer för halloween?. kanke börjar känna av lite stress för julen ;-)??
Jag har varit lite off ett tag pga lite hemskheter på min råttfront här hemma. Har även strulat med min värme panna och håller halvt på att frysa ihjäl. Just nu 7-1 till värmen.
Min halloween kommer jag spendera på jobbet för en gångs skull. Inge festande för min del. Men ska nog försöka hitta på nått kul med min brukare.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Jag bara myser! När jag inte pluggar… :/ Fast nu när det är lov blir det is tort sett bara mys! ^^
På halloween ska jag faktiskt klä ut mig, har beställt röda linser också, så ska bli kul.
Ingen julstress än så länge, men snart kommer den väl. :(
Jag har blivit så lat så det inte är sant… Sitter och drar hela dagarna…
Suck.. vill med klä ut mig och ha kul. Bara 8 dagar på året som man kan klä ut sig :-P. (medeltidsv+halloween)
#2 inte ensam. jag har sovit bort nästan en hel vecka. Nu siste dagen innan jag ska börja jobba igen så tvingade jag mig upp ur sängen. Ska ta en riktigt lång promenad med hunden och senare städa upp här hemma.
Haha städade här hemma igår. De va nog första gången på flera veckor…
Fast han aldrig komma till sovrummet, fasar för att igelkotten lagt några väääldigt illaluktande tollar under min säng :@
#4 Asg.. Jag gjorde den missen. Hade jätte snäll grabb som gick mest på två ställen i sovrummet….. trode jag ja.
Skulle möblera om efter några veckor. Sängen gick knappt att dra. Då hade ju givetvis Poker haft en skit länga precis intill sängstomen så att den nästan satt fast.. haha.. så bered dig på överaskning.. mohaha
Hon hade sitt ställe vid chinchillaburarna samt bakom soffan innan, och jag har inte flyttat soffan på länge så jag bara antog att det låg massa tollar där.
Men så börjar det lukta mer och mer "kattmat" i sovrummet och jag kunde inte förstå varför! Jag tvättade hela lakanen, kuddarna, täcket, madrassen - fortfarande!
Sen en dag tappar jag ner något i mellanrummet mellan sängen och väggen och när jag kollade under sängen fick jag en rolig "surprise"…
Det roliga är att jag har inte städat där på länge så det ligger nog någon veckas tollar där…

Jag ska nog stanna hemma med min vovve som varit sjuk. Vi får fira haloween ihop i år. Jag ska ju inte direkt festa heller eftersom jag har en bebis i magen. Det blir nog lugnt för min del. Min sambo jobbar.
Såhär fin var jag förra året :P
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Här är det tvättdag idag, och städning står också på menyn, vill få undan allt tills pojkvännen kommer på besök, om så bara lite spån runt burarna, grus i hallen och en tvättkorg, inga smygtollar här 
Givetvis ska jag klä ut mig på halloween, här blir det lack och läder haha
Ska klä ut mig demon.
Haha hade tvätttid igår men självklart glömde man det och vår egen tvättmaskin är miniminimini liten och tvätthögen maximaximaxi stor
Liten demonstration:
Om tvättmaskinen är så hög, är tvätthögen SÅ hög (höger)…
……………sdasdsadasdsd
____ ……oidfgsfersroioiuuoi
I----I….iuhuiyiuyhiuyuouoiui
I-o-I….ouoiuiouoiuoiuoiuoioiuoi
I----I..ououoiuoiuoiuoiuoiuoiuoiuoiu
nu är det inte ens höst längre. idag har vi snöstorm:(

Här snöar det massor nu! Har varit ute med hundarna och Prillan har sett snö för första gången. Hon tyckte att det var fränt, även om hon frös arslet av sig.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
DET SNÖAR HÄR MED!!!!!!!!!!!!!
Första gången det kommit snö i början av november i malmö sen jag var typ 5… (brukar komma i typ april…)
här snöar det men det smälter på marken (norra stockholm)
Haha jo det gör det här med… Det brukar vara typ 2-3 dygn under HELA vintern som snön lägger sig… Här e annars bara slask…