Korre tittar ut
Korren som flyttade hit som omplacering har hållt sig undan, det enda som gett mig tro om liv har varit att maten och vatten minskat, inte en enda skymt av krabaten på flera veckor sen h*n flyttade in. Men nu har det börjat hända lite, det började med att h*n kom ut smygandes en dag när jag satt och tittade på tv, h*n satte sig helt stilla och bara stirrade ut i vardagsrummet… Så fort jag ens blinkade blev h*n skit rädd och gömde sig igen, detta har börjat hända oftare och nu har h*n börjat sitta kvar lite längre trots mjuka rörelser från min sida och jag har till och med lyckats ta några kort!
Det är alltså INTE en tom bur jag har!
Hälsningar Malin
Oh nä fy fan va söt den var! Jag dör…
Mina korrar har blivit skitsociala nu=D äter äpplen ur handen från mig utan problem. Är inte ens rädda för hundarna jag passar=D
Ska du förresten behålla denna eller försöka omplacera den?
#5 Det har jag ju sagt jag letar hem till den :)
Hälsningar Malin

Stackars liten att känna sig så rädd. :( Skönt att det börjat vända iaf.
#6 Nej jag bara undra man vet aldrig du kanske fäst dig vid den nu haha:)
För jag tänkte bara, jag och Emilio har hittat ett stort SUPERbilligt hus vi hoppas kunna flytta till om allt går som det ska, då kommer jag ha ett helt rum till mina djur (:D:D:D)
Har blivit så fäst vid mina ekorrar så jag har tänkt att jag kanske ska skaffa fler i framtiden, men har ju liksom verkligen inte mer plats nu!
Kanske den hade kunnat flytta in till mig (OM jag flyttar vill säga)?:D Då bygger vi ju en stoor voljär till den:)
Verkar vara en liten sötnos…