Tjej söker gp
Fått mail ifrån en tjej som söker en gp råtta. Finns det någon som har en plan på kull snart eller tips på någon som säljer en?
Jag har en tjej till salu och vet att redrum i sthlm har några otama till salu.
Men finns det fler som jag inte känner till?
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har oxå fått frågan från henne. Tyvär visste jag inte om fler än du gjorde.
Jag skulle vilja testa att ha en GP hos mig i någon vecka eller två… Se om jag klarar av den. Jag är verkligen jättesugen, men för mamma får jag inte ha några djur alls om jag inte visar att jag kan ha dom. Vilket jag iofs klarat bra hittills, rensat kattlådor, städat bur, dammsugit :P
Men jag skulle vilja testa på en ett tag iaf ^^
#2 det svåra är att det kan ta mer än en vecka innan gp råttan accepterar ny ägare. Vissa är rejäla mamma grisar. Min lille plutt Engla är jätte go tjej. Men är tyvärr under uppsikt just nu pga jack har gett henne två fula bett varav ena blivit infekterad som fått puttas hål på. När den är läkt så finns det ev chans att jag tar med henne till sthlm och gör ett besök eller lämnar henne hos dig under en helg eller nått. Om det är intressant ;-)
Oj! Det låter superintressant!! :D
Jo, förstår att det kan var svårt att bygga upp tillit och sånt, men tar man bara det försiktigt så tror jag att det ska gå bra. Att hon får komma fram till mig och sånt… Iih, spännande ^^
:-) Borde inte vara någa problem. Det är ju väldigt bra att gp råttorna får träffa andra personer. De kan lätt bli väldigt mammigt beskyddande av sin ägare.
Jag har en som är det. Men vi gör framsteg. Han gillar endel tjejer nu. Men det finns inte en karl han accepterar :P
Hej hej !
Såg den här "tråden"
Jag letar oxå efter en gp, en hona och undrar vart man får tag på dom ?!?!
Tack på förhand
H/ Natta
Det är endast 2 uppfödare kvar som är aktiva i dagsläget. Ena är Redrum i sthlm. Kan nås under det namnet på zoonen.com
Samt mymlans(carina) i skåne området. Hon annonserar på blocket.
Jag söker en obesläktad hane att låna in. HIttas en kan det bli en till kull här.
Hej.
Jag har en annons ute här och även på zoonen om en Gp.
Underbar Gp kille som faktiskt är helt tyst på nätterna och inte biter sönder buren(han har alltid haft bur med plastbotten),kommer från REDRUM på zoonen.
Om ni vet någon som fortfarande letar efter gp och kan vara intresserad så be dem kolla på annonsen. Tack
OBS Absolut ingen trotsig problemråtta.
Hehe.. annonsen är ett år gammal. :-P
Jag låser denna tråd