Efterlyses
Person med bredd erfarenhet av gnagare/råttdjur mm,
jag är involverad i den där nya storsatsningen på den nya djur sajten som skall lanseras under hösten, jag kommer där att ingå i panelen över exotiska djur, sajten söker därför personer främst inom smådjurs/gnagare biten som kan vara intresserade av att göra smådjursreportage, hör av er så kan ni få kontakt informationen dit. de söker även forumsmoderatorer.
Sajten har olika avdelningar som,
fisk
reptiler
fåglar
gnagare
exotiska djur
katter
hundar
hästar
lantdjur
reportage
artiklar
frågepaneler
mm
där finns även video,bild galleri, egna bloggar,egna forum,tävlingar,djurutrustning till inköpspris till medlemmar,köp&sälj,
av vad jag sett änsålänge så tror jag att det kommer att bli sveriges ledande inom kort på djurfronten.
oh spännande med ett nytt djurforum :)
är ingen expert direkt inom något område. Men rör mig på de flesta hållen och kan lite ingående om det mesta. Hade gärna hjälpt till på gnagar biten om jag hade vågat. Men jag har redan nu svårt att hänga med här inne pga deltids jobbet och adhd. Men är det något som behövs som jag kan hjälpa till med så säg till :-)
Och om det nu kommer upp ett nytt forum senare som innehåller mycket exotiskadjur så kanske detta forum glöms bort. Då lär jag ju ha massa tid över :-P
Men finns det artiklar jag skrivit som ni vill ha med så säg till. Jag lånar ut bara jag vet vart de hamnar. Finns några inne på papegojor också. Skulle rekommendera att fråga grodan som har mus iFokus. Hon verkar skriva artiklar rätt snabbt. Uppfödare under längre tid på möss och råttor. Men kanske inte så mycket mer än det.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jag har främst kunskap och erfarenhet av papegojor och kråkfåglar, kan en del om gnagare, pungdjur och mindre rovdjur men är väl ingen diret expert.
#3 inge lust att bli Medarbetare på papegojor.ifokus.se eller ta över sajten? :-D
Nej tack Zickan, har inte så bra koll på det forumet, hänger mest på papegojforum och pippiportalen. Eller ja, hänger och hänger, där är jag någon gång i veckan i alla fall :P
haha.. försöker bli av med papegoj forumet. finns ca 2-300 medlemmar och lite artiklar. så det behövs bar alite aktivitet så får man igång sajten rejält. skaffa den åt niffen som skulle visa att man kan va under 18 och ändå klara en sajt. men hon skrev nästan inget där och försvann nätan helt senare. så nu måste jag ha hand om två och det hinner jag inte
Jag vågar nog påstå att jag har hyfsat bred kunskap om gnagare iallafall, och är intresserad
Är ju moderator för gerbilsajten också.

hej,
allihopa jag ska kontakta företaget som jobbar med den nya sidan och höra vilken mail de vill få in intresseansökningarna på så lägger jag upp den i denna tråden sen så kan ni maila dem direkt,
mvh
shaolin